Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Teofelias musikk-quiz

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 19:40   #4
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teofelias musikk-quiz

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det noen som orker mer quiz? Her kommer den eneste som jeg kan svare riktig på, slik det ser ut til nå:

1. Hey Charley I'm pregnant / and living on 9-th street
  2. Come a little bit closer / Hear what I have to say / Just like children sleepin / We could dream this night away.
  3. Are you blind when you're born? Can you see in the dark? / Can you look at a king? Would you sit on his throne?
  4. I am not in love / But I'm open to persuasion / East or West / Where's the best
  5. It's a little bit funny this feeling inside / I'm not one of those who can easily hide Elton John med Your song
  6. Let us be lovers we'll marry our fortunes together / I've got some real estate here in my bag Simon and Garfunkel med en sang jeg ikke klarer å huske navnet på.
  7. Det finnes skip som i den mørke natt / stille glir forbi hverandre / Men vi var sjeler på den samme kurs / som ingen makt kunne forandre. Denne vet jeg har hørt masse på, men ikke snakk om at jeg kommer på hvem eller navn på sangen. Tror jeg må gå og synge litt ...
  8. Some boys kiss me, some boys hug me / I think they're O.K. / If they don't give me proper credit / I just walk away Flashback, Material Girl med Madonna. Det var på den tiden da jeg kunne alle tekstene til sangene jeg likte.
  9. Ticking away the moments that make up a dull day / You fritter and waste the hours in an offhand way Time, tror jeg den heter. Pink Floyd i alle fall.
  10. I met my love by the gas works wall / Dreamed a dream by the old canal

Det som er irriterende med disse quizene er at jeg vet at jeg har gått og sunget disse strofene, men om jeg klarer å komme på artist og tittel ...

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.