|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsett + PMS = USANT!Haha!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Nyttårsforsett + PMS = USANT!
Det er vel kanskje da det blir ekstra ille når det står på. Har ikke hatt mensen siden i september, tror jeg, og prøver å gjøre meg klar for å holde unna en temperamentsmessig eksplosjon når den skulle finne på å dukke opp igjen. -Vet jo at det ikke kommer til å fungere, men prøve kan man jo like vel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
weird
Ja, når man tross alt er voksen så bør man vel helst prøve i alle fall.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
WF: Sausnebbet
|
Jeg snoker restene etter julesjokoladen om kveldene nå. Da blir jeg så snill etterpå så. Prøver å skylde på at det er PMS, og prøver å få meg selv til å tro på at så snart denne PMS-runden er over DA skal jeg begynne mitt sunne liv uten sjokolade og søtt. - Men mest sannsynlig er sjokoladehungeren denne gangen også bare PMS-vardøger. Tror nesten hele mensen bare er folketro og fanteri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
weird
![]() Sv: Nyttårsforsett + PMS = USANT!Hehe. Jeg kjenner til den også, ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Nyttårsforsett + PMS = USANT!Har bodd sammen med drittmøkkapsykopatmann den siste uka jeg også. Drittmøkkaunger også når jeg tenker meg om |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Nyttårsforsett + PMS = USANT!Uff der kjente jeg meg igjen ja. På selveste julaften hadde jeg ikke en drittmøkkamann, men er drittmøkkasøster som ikke ville klemme meg for jeg hadde vondt i magen og var kvalm. Fikk ikke juleklem før hun gikk, tenk det du! På selveste julaften. Gråt en skvett jeg også, men skjønte litt mer av det litt senere da jeg hadde vært en tur på do.
![]() |
#30 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Nyttårsforsett + PMS = USANT!Vær så snill å si fra hvis du blir gravid noen gang i fremtiden.
![]() |
![]() |
#31 |
weird
![]() Sv: Nyttårsforsett + PMS = USANT!Mitt første svangerskapstegn er som regel at jeg vil skilles.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Nyttårsforsett + PMS = USANT!Thanks! |
![]() |
![]() |
|
|