|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?
Det er ikke en overraskelsesfest på gang da? Siden folk virker unnvikende, mener jeg?
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Vi feirer alle bursdager, runde eller ikke. Og ja, jeg forventer meg oppmerksomhet og gaver den dagen. Det vet mannen min svært godt.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Jeg synes det er ganske kjipt at folk er begynt å sende sms i stedet for å ringe. De nærmeste bør absolutt ringe å gratulere, synes jeg. (Mine foreldre sendte sms i fjor.)
![]() |
#4 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?Nei, men det er fordi jeg er sær på bursdagen min og alle vet det. Hvis den kan forbigåes i stillhet er jeg aller mest fornøyd. Det skjer jo aldri, jeg får alltid masse sms, mail og tlf., og det er grunnen til at jeg husker den selv, ellers hadde jeg glemt den helt bort.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
Jeg kan skjønne det, men samtidig er det greit at ikke alle ringer også, særlig ikke akkurat på dagen, da man kanskje har gjester og feirer og slikt.
![]() |
#6 |
Opp og ned
|
Nei det tror jeg ikke. Har sagt ifra at det vil jeg heller ikke. Har så mange jeg ønsker å ha der, som de nærmeste ikke vet av engang. Derfor ville jeg ha kontrollen selv.
![]() |
|
|