Sv: Stakkars Britney
Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.
Jeg er kanskje fæl, men hun har på en måte "alle" ressurser til å ha et bra liv, så kaster hun det bort på dop og alkohol. Hadde hun gitt fra seg barna, ville jeg hatt litt mer medfølelse for henne.
Alle ressurser? En barndom og ungdom i full offentlighet der alle kan mene, kommentere, si hva de vil, le av deg, spotte, utnytte og såre? Jeg vil ikke kalle det "alle" ressurser.
Britney Spears har vært stjerne siden hun var 11. Et barn. Hva vet vel et barn om hvordan en skal takle rikdom, berømmelse, fristelser, media og publikum? Hvordan skal en kunne vite hvem en kan stole på, hvem som utnytter en, hvem som liker deg for den du er og ikke for det du er? Det er vanskelig nok å være ung og bli voksen som det er, om en ikke skal bli det i full offentlighet også.
Joda - hun valgte nok til dels stjernelivet selv, men hvem ville vel ikke gjort det? Hun var 17 år og superstjerne - hvem vil vel frivillig gi fra seg den tittelen? (Ja, bortsett fra Lene Marlin, da.) Noen rundt henne har sviktet grovt, hun har hatt dårlige rådgivere og dårlig veiledning.
Jeg synes forferdelig synd i både dama og ungene hennes.
|