Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nooria!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-08, 15:55   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nooria!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

FP'ere følger med.

Åja, det skrev jeg visst . Jeg var kanskje litt preget av gravidkvalme og gravidhormoner da jeg skrev den triste meldingen.

Vel, jeg kan rapportere om at jeg ble vekket med bursdagssang og gaver. Mannen min som akkurat har tatt frem gitaren igjen for å lære seg å spille, har sittet oppe i hele natt for å øve på bursdagssang på gitar. Av han og ungene fikk jeg en alliansering i hvitt gull med tre diamanter, en for storebror, en for lillesøster og en for luringen i magen .

Jeg har også hatt besøk av en venninne som kom med koselige gaver til meg.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 15:56   #2
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Åja, det skrev jeg visst . Jeg var kanskje litt preget av gravidkvalme og gravidhormoner da jeg skrev den triste meldingen.

Vel, jeg kan rapportere om at jeg ble vekket med bursdagssang og gaver. Mannen min som akkurat har tatt frem gitaren igjen for å lære seg å spisse, har sittet oppe i hele natt for å øve på bursdagssang på gitar. Av han og ungene fikk jeg en alliansering i hvitt gull med tre diamanter, en for storebror, en for lillesøster og en for luringen i magen .

Jeg har også hatt besøk av en venninne som kom med koselige gaver til meg.

Så koselig, da!

Gammel 08-01-08, 15:57   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Hørtes ut som en koselig dag så langt. Hyggelig å bli husket på bursdagen sin. Fikk selv blomster på døra i dag av en god venninne, hun kom med dem selv. Har ikke bursdag engang i dag. Veldig koselig.

Gammel 08-01-08, 22:10   #4
Frantzen
Passiv

Standard

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.
Bursdag er triste greier... hvertfall når man har bursdag rett etter jul og ikke omgir seg med mennesker som bryr seg om bursdager.

Jeg har bursdag i morgen og regner med at det blir en ganske vanlig dag men med noen ekstra sms. :Seilerisammebåt:

Jeg har bursdag i romjulen (eeenda kjedeligere) men med så skjønne FP'ere blir det bra uansett

:fikk også egen tråd på bursdagen sin:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.