Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er dine beste, dyre kjøp?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 22:21   #14
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

• Sprinkelsenga
    Var ikke helt sikre på om vi gadd å bruke noe særlig penger på seng, men da pappa ville kjøpe den gjorde vi det. Har ikke angret et sekund, og er særlig glad for det nå, når jeg hører om fler og fler på samme alder som klatrer ut av senga fordi den er for lav, eller må bytte seng fordi den er for kort. Denne er både høy og lang nok til at hun kan bruke den enda en lang stund.
    Har ikke bilde av den, men det er en hvit sprinkelseng kjøpt på Fru Lyng. Amanda tror jeg den heter.

Det er den samme som vi har, tror jeg, bare at vi har den i lakket naturhvit. Den er kjempegod! Kostet mye (ca 2000,- mener jeg), har nedfellbar side, hjul og 3 forskjellige nivå på bunnen. Kasper har aldri klart å klatre ut av den. Vel, kun når sengesiden er nede. Kjøpte vår på Babyshop, og mener den het Amanda.

(bilde lånt fra finn.no: )

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.