Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva klarer du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Klarer du å...:
Spise opp 100 g sjokolade under Greys? 155 78,68%
Shoppe opp 1000 kr på 10 min? 177 89,85%
Jogge/løpe i 1 time? 35 17,77%
Lage mat til 50 gjester? 109 55,33%
Være engasjert i sexakten, selv om du ikke egentlig er motivert? 106 53,81%
Klippe håret på barna dine? 97 49,24%
Se en film på 3 timer uten å gå på do? 139 70,56%
Gråte på kommando? 40 20,30%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-08, 22:52   #41
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva klarer du?

Alt utenom jogge og sex.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 22:55   #42
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Krysset for ikke-gravid

Det er min forutsetning også. Da kan jeg alt, bortsett fra de sex-greiene. Jeg HADDE kanskje klart det, men orker ikke.

Gammel 09-01-08, 23:33   #43
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Slik som å bruke 1000,- på 10 min, er det da impulsshopping det er snakk om?
For da klarer jeg det ikke, har ikke økonomi til det.

Men hvis det er ting jeg må kjøpe, og er ute bare for å kjøpe de tingene, så klarer jeg det. Gidder jo ikke surre i butikker unødvendig

Gammel 09-01-08, 23:35   #44
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne bare krysse av på sjokoladespørsmålet ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 23:37   #45
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal nok klare å shoppe for en tusenlapp på under 10 minutter om jeg hadde måttet. Og om det er en virkelig god film, skal jeg overleve tre timer uten å tisse.

Men der stopper det for min del.

Gammel 09-01-08, 23:38   #46
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Lage mat til 50 gjester, være engasjert i sexakten uten foranliggende motivasjon.
Men engasjement gir motivasjon og omvendt i min verden...

Resten vet jeg ikke. Har ikke prøvd, tror jeg.
Og hvorfor skulle jeg?

Gammel 10-01-08, 00:07   #47
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spise sjokkis, shoppe og grine. Et typisk kvinnfolk mao.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 00:34   #48
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ja til alle, bortsett fra å gråte på kommando. Joggingen svarte jeg på som i ikke gravid tilstand,tror ikke jeg hadde klart det i dag, men før jeg ble gravid ja.

Gammel 10-01-08, 00:39   #49
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg skulle klart alt utenom det å jogge, MEN det skal ordnes riktig snart!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 00:43   #50
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg ikke klarer å se en episode av Greys, men glatt kan trykke ned 100 gram sjokolade på tilsvarende tid, kan jeg krysse av da?

Forresten kjennes det ut som jeg skal få mensen nå. :sporer fullstendig av:
Jeg som ammer og greier ...

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 00:46   #51
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spise opp 100 g sjokolade under Greys? (klarer det fint under 5 minutter og jeg)
Shoppe opp 1000 kr på 10 min?
Jogge/løpe i 1 time?
Lage mat til 50 gjester?
Være engasjert i sexakten, selv om du ikke egentlig er motivert?
Klippe håret på barna dine?
Se en film på 3 timer uten å gå på do?

Lenge siden jeg har jogget i 50 minutter, men jeg har nå klart det mange ganger før.
Så er litt usikker hvordan det er nå da det er en stund siden.
Når jeg hører på musikk så bare jogger jeg og glemmer meg.
Blir sliten, men så går det over til ren autopilot, men fy og sliten og vondter som kommer senere.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 08:22   #52
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg krysset av alt untatt joggingen. Da tror jeg at jeg måtte ha djevelen pustende i nakken eller no.

Gammel 10-01-08, 08:24   #53
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Det er tre ting jeg ikke haket av

Gammel 10-01-08, 08:25   #54
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer jo veldig an på hva jeg skal lage da. Ting som det bare må lages mere av enn normalt får jeg jo til, sånn teknisk sett iallefall.

Ellers er det jogginga og gråtinga som vil være det største problemet.

1000 kroner på impuls har jeg aldri gjort, men jeg har jo gått inn i en butikk og kjøpt noe som kostet over 1000 kroner - det tok ikke lange tiden det.

Gammel 10-01-08, 09:07   #55
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spise opp 100 g sjokolade under Greys?
Jada, den ville vært borte innen åpningsmelodien var ferdig.

Shoppe opp 1000 kr på 10 min?
Ja, det er jo ikke en gang utfordrende.

Lage mat til 50 gjester?
Ja, men jeg blir stresset.

Være engasjert i sexakten, selv om du ikke egentlig er motivert?
Det spørs om jeg blir motivert underveis.

Klippe håret på barna dine?
Nei, det skal jeg ALDRI, ALDRI gjøre.

Se en film på 3 timer uten å gå på do?
Uten å tenke på do en gang.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 09:29   #56
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Ikke jogging og klipping.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 09:31   #57
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Hvis jeg ikke klarer å se en episode av Greys, men glatt kan trykke ned 100 gram sjokolade på tilsvarende tid, kan jeg krysse av da?

Det må være greit. Det stod ingenting om at man måtte være i samme rom som fjernsynet under Grey's - det stod vel egentlig ikke noe om at man måtte slå det på en gang.

Gammel 10-01-08, 09:56   #58
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Det var bare én jeg ikke kunne krysse av på.

Og det var selvfølgelig joggingen. :kondisjonsløs:

Samme her. Alt unntatt joggingen.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 10:00   #59
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg klarer heldigvis en del annet som ikke dukket opp på pollen, og savnet alternativet "Annet". Så det så. Selvskryt er herlig. Siden jeg har korttidshukommelse i dag, tror jeg ikke at jeg krysset av for sex'en, kommandogråting, matlagingen og joggingen. Det siste er det eneste jeg er litt lei meg for.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 11:37   #60
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarer 500 g sjokolade under Greys hvis jeg må.
Ellers er det dårlig med jogging. Og kommando gråting.
Det andre skal jeg vel alltids klare.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.