Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilsete til 2 1/2-åring - bakovervendt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 23:28   #10
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bilsete til 2 1/2-åring - bakovervendt

T-godkjenningen er bare en svensk godkjenning. Den er ikke kilobegrenset så alle seter som har denne godkjenningen (kan gjelde bestemte plasser i bilen) kan brukes opptil 25kg. Izi'en er vel eneste jeg vet om som kan brukes til 25kg selv om produsenten bare sier 18kg.

Jeg har sett på Secura og den ser veldig fin ut. Utrolig dyp så den gir veldig god sidebeskyttelse. Har ikke fått prøvd den på jenta mi ennå, men de som har prøvd sier den er enda lenger enn Two-Way. Brio Zento skal vist også være enda lenger. Har planer om å få prøvd meter'n min i disse setene snart.

Izi Kid'en er ikke kort i ryggen, men kortere enn Two-Way. Cosmic er også kortere, ca like lang som Izi Kid, og meter'n min er ikke over toppen ennå. Men på Two-Way'en har hun altså mye mer å gå på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.