Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Erfaringer med "I frogee" stelleveske?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-08, 15:02   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaringer med "I frogee" stelleveske?

Sitter og surfer litt på stellevesker og fant denne hos Stellevesken.no
Prisen er lav og jeg lurer på om noen har erfaringer med denne - iallefall sett den "live"

Gammel 12-01-08, 13:36   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Erfaringer med "I frogee" stelleveske?

Den der minner mistenkelig om en som jeg har hatt tidligere, bare at den var blå.
Du betaler for det du får for å si det sånn. Den har ikke mulighet for å bruke hookz bla. så du må henge den etter reima over håndtaket.
Etter hva jeg husker fulgte det ikke med stellematte, og det er vel noe begrenset med inndeling i den inni.
I hvert fall på min gjorde det det - og den var omtrent prikk lik som denne, bare at blå. Brukte den til den blå buggisen. Ikke veldig imponert for å si det sånn.

Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 17:36   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Den der minner mistenkelig om en som jeg har hatt tidligere, bare at den var blå.
Du betaler for det du får for å si det sånn. Den har ikke mulighet for å bruke hookz bla. så du må henge den etter reima over håndtaket.
Etter hva jeg husker fulgte det ikke med stellematte, og det er vel noe begrenset med inndeling i den inni.
I hvert fall på min gjorde det det - og den var omtrent prikk lik som denne, bare at blå. Brukte den til den blå buggisen. Ikke veldig imponert for å si det sånn.

Fant denne fra usa og da kostet den 200 inkl. porto. har en helt sort en fra Land's end som egentlig funker fint, men så tenker jeg at det er greit med en liten en - iom at prisen var så lav, så kjøper jeg den. Det er med stellematte, men den er sikkert mikroskopisk...

Gammel 12-01-08, 18:39   #4
Left
Passiv

Standard

Den er veldig fin å se på altså! Og om du ikke bryr deg om hookz er det ikke noe problem egentlig.Min var mørkeblå eller kongeblå eller hva jeg skal kalle fargen. Veldig fin

Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 19:52   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Den er veldig fin å se på altså! Og om du ikke bryr deg om hookz er det ikke noe problem egentlig.Min var mørkeblå eller kongeblå eller hva jeg skal kalle fargen. Veldig fin

Neida - jeg kjøper den i hovedsak for å ha en mindre veske når jeg er på bæretur. Dessuten har jeg et dråk av en vogn (emmaljunga) så jeg har nok måttet brukt reima uansett iom at denne kun er 30 cm.

Gammel 12-01-08, 23:26   #6
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De var pene! Men jeg lurer på hvordan satin-stoffet vil "oppføre" seg i regnvær? Ser jo at de har et vannavvisende stoff på baksiden, men vil det fine stoffet utenpå bli skjoldete og stygt?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 23:29   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

De var pene! Men jeg lurer på hvordan satin-stoffet vil "oppføre" seg i regnvær? Ser jo at de har et vannavvisende stoff på baksiden, men vil det fine stoffet utenpå bli skjoldete og stygt?

Jeg må innrømme at jeg ikke har peiling. Den blir nok fort relativt stygg vil jeg tro.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.