Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vis meg din mobil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 13:58   #1
Left
Passiv

Standard

Vis meg din mobil

Hvilken mobil har du, og hvorfor valgte du akkurat den?
Hvilke egenskaper er viktige for deg i en telefon?

Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 15:17   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din mobil

Sony Ericsson w580i

Det er en Walkmantelefon med bla skritteller. Fulgte med en del utstyr. Veldig fornøyd.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 15:20   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sony Ericsson K810i. Valgte den primært pga. det gode kameraet. 3.2 megapixler. Veldig fornøyd!!!

Gammel 13-01-08, 15:25   #4
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sony Ericsson T650i Grønn

Jeg har denne, utrolig bra oppløsning og rask telefon. Litt klumpete. Men alt annet er bra så da gjør det ingenting.

Sist redigert av Azi : 13-01-08 kl 15:39.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 15:31   #5
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

K800i (kjøpt i sept 06)

Av den enkle grunn at vi ikke hadde digitalkamera og jeg trengte en ny telefon, så jeg slo to fluer i en smekk. Blir bra bilder med det også. skulle jeg byttet den ut nå hadde det nok blitt til k850i (tror jeg den heter)

Kjøpte kamera 4 mnd senere da, men....

Gammel 13-01-08, 15:34   #6
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har også en slik og er fornøyd, men nå har en av tastene begynt å tulle (kjøpt i slutten av august 07), og er ubrukelig. Må repareres. Har i tillegg en SE Z620i Rosa og bruker den for tiden. Den har dårlig lyd og tuller litt med når sms kommer inn på telefonen...

Ja ja. Nok en påminnelse om å komme meg til butikken og reklamere...

Sist redigert av amor : 13-01-08 kl 16:11.
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:06   #7
Karmosin
Fullverdig medlem

Karmosin sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Karmosin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Denne har jeg. Sony Ericsson 880i. Valgte den primært pga. walkman funksjonen. Kjempefornøyd!

Karmosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:28   #8
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Sony Ericsson K810i. Valgte den primært pga. det gode kameraet. 3.2 megapixler. Veldig fornøyd!!!

Den har eg og, veldig fornøyd

Gammel 13-01-08, 16:29   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den har jeg også, er meget godt fornøyd.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:35   #10
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Samme her.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:35   #11
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karmosin, her.

Denne har jeg. Sony Ericsson 880i. Valgte den primært pga. walkman funksjonen. Kjempefornøyd!

Jeg har den samme, bare i sølv.
Valgt på grunn av utseende.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:40   #12
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LG 800
Jeg har denne, liten, lett, funksjonell. Det eneste som irriterer meg er at det ikke automatisk kommer stor bokstav etter punktum i sms-ene.

Den har touchpanel og er ellers veldig lekker!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:08   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Sony Ericsson T650i Grønn

Jeg har denne, utrolig bra oppløsning og rask telefon. Litt klumpete. Men alt annet er bra så da gjør det ingenting.

Den over her har jeg kikket på, men den var grisedyr.

Jeg er på jakt etter ny telefon. Det blir kanskje denne?

Nå har jeg en SE.

Denne bare i blå:

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:12   #14
Left
Passiv

Standard

Jeg har forresten denne:

Sony ERicsson W910i
Valgte den pga design, 3G, bluetooth og walkmanfunksjon.

Sist redigert av Left : 13-01-08 kl 17:13. Årsak: legge inn bilde av røøød dings
  Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:14   #15
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Synes ikke det var noe dyrt jeg da. I forhold til mange andre mobiler.

Gammel 13-01-08, 17:17   #16
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Samme telefon av samme grunn

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:18   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Synes ikke det var noe dyrt jeg da. I forhold til mange andre mobiler.

3200 er dyrt for meg. Mulig den er billigere andre plasser, men Elkjøp hadde denne prisen. Og siden jeg har fått gavekort på Elkjøp må jeg kjøpe der...

Gammel 13-01-08, 17:19   #18
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

ÅÅ har den gått ned i pris, det viste jeg ikke.

Gammel 13-01-08, 17:19   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har forresten denne:

Sony ERicsson W910i
Valgte den pga design, 3G, bluetooth og walkmanfunksjon.

Hvor godt kamera har den?

Gammel 13-01-08, 17:20   #20
Penelope
Superaktiv

Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

HTC S710

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.