Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Leie feriehus i Danmark?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 22:46   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie feriehus i Danmark?

Jeg liker meg godt på østkysten, enten ved Ålborg, eller ved København. Der blåser det ikke så mye.

Sist vi var bodde vi i Hals, en søt liten by med fantastiske strender, koselige butikker og deilig bakeri. Det var nærme Ålborg for shopping, liten kjøretur unna Skagen og Nordsømuseet. Vi reiste med Sol og Strand, men var ikke spesielt fornøyd. Det var møkkete, utemøblene gikk i oppløsning og grillen knakk faktisk, den var rustet i stykker. De skulle også være kabel-TV og sandkasse, noe det ikke var.

Vi klagde og fikk dem til å komme og vaske ganske motvillig, men fikk ikke noe gjennomslag for redusert pris selv om annonsen hadde lovt mer enn den holdt.
Jeg reiser veldig gjerne tilbake til samme sted, men leier ikke av samme operatør.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.