|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser dere foran TV'n?Spiser stortsett på kjøkkenet eller ved spisestuebordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spiser dere foran TV'n?Vi har ikke spiseplass på kjøkkenet, og både spisebordet og salongbordet står på samme rom som TV-en, men det er sjelden den står på mens vi spiser. Det hender innimellom når mannen og jeg spises middags/kvelds etter at poden har lagt seg, og vi har tenkt å se en film eller lignende når vi har spist, at vi derfor spiser kjapt ved salongbordet. Vi har prøvd et par ganger å la Poden spise mens han ser barne-TV for å spare tid sent på ettermiddagen, men nå protesterer han til og med selv på det, for han greier ikke å konsentrere seg om begge deler samtidig.
![]() |
#43 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Spiser dere foran TV'n?En veldig sjelden gang spiser vi kveldsmat foran barnetv. Men ellers er vi konsekvente på at maten spises ved spisebordet og at ikke TVen står på mens noen spiser selv om andre er ferdige og har gått fra bordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Spiser dere foran TV'n?Her spises det av og til foran tv. Er ikke så prinsippfast. Nå liker jeg ikke de aller laveste salongbordene heller. Kanskje en god grunn til det....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spiser dere foran TV'n?Jeg synes absolutt det er et poeng ikke å innta måltider foran TV.
![]() |
#46 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser dere foran TV'n?Vi spiser middag ved kjøkkenbordet, og de fleste brødmåltider også. Unntaket er dersom vi på lørdager har hjemmelaget pizza, da sitter vi i stua foran tven. Blir alt for mye gris i sofaen og rundt, og det er unødvendig bruk av tid til vask og støvsuging etterpå.
![]() |
#47 |
Helt konge
|
![]() Sv: Spiser dere foran TV'n?Middag inntas alltid ved spisebordet, da med avslått tv. Kveldsmat og frokost kan spises forran tv'en som står 1,5 meter fra spisebordet), men som oftes sitter de ved spisebordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spiser dere foran TV'n?Måltider med barna inntas ved spisebordet. Alltid. I helgene hender det vi spiser foran TV'n uten barna.
![]() |
#49 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser dere foran TV'n?Barna spiser kvelds-mat til barne-TV ellers spiser vi sammen på kjøkkenet.
![]() |
#50 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Spiser dere foran TV'n?Stort sett spises frokost ved bordet på kjøkkenet og middag ved spisebordet. I helgene hender det at mannen min og jeg spiser middag ved TV-en etter at barnet har lagt seg. De gangene jeg er alene spiser jeg nesten alltid middag foran TV.
![]() |
#51 |
|
![]() Sv: Spiser dere foran TV'n?Det er litt opp og ned. Frokost og kveldsmat er hovedsakelig på kjøkkenet, og middager er tilvanlig også på kjøkkenet, men noen ganger setter vi på en film eller noe i stua, eller barnetv. Ikke all mat er kompatibel med stuebordet, så da er det pizza eller noe i den duren, ikke mange kjeler med poteter, saus og greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|