Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-08, 22:15   #1
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Midlertidig tatovering finnes. Brukes mest som make-up-tatovering, og varer i 3-5 år. Vet om en skjønnhetssalong her i Tromsø som visstnok også skal tatovere (små) motiv.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 22:18   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av StiBy, her.

Jeg kjente oxo ei som tatoverte en delfin rundt navlen for 12-13 år siden! Hun var fra Trondheim, og vi studerte på samme sted. Svangerskap var et tema da hun hadde gjort det, ja!! Forvandling fra delfin til blåhval var nevnt vet jeg. Men jeg aner ikke hvor hun befinner seg i dag og hvilken sivil status hun har...

Hun jeg kjenner er herfra, så det er nok ikke samme.
Men så morsomt likevel, for vi snakket nemlig også om blåhval!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den var råtøff, Veronal!

Her er min. Ble litt lyst, men jeg skylder på Emma.

Det er altså en fruktbarhetsgudinne.

Så stilig den ble, Sitron!

Gammel 17-01-08, 22:06   #3
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Midlertidig tatovering finnes. Brukes mest som make-up-tatovering, og varer i 3-5 år. Vet om en skjønnhetssalong her i Tromsø som visstnok også skal tatovere (små) motiv.

Ja, riktig. Not...
Jeg har en slik en. Den er nå der den dag i dag. Fyller vel elleveårs jubileum min makeup tattis..

Det er annerledes enn longliner. Jeg har en veninne som har dekorert meg med begge deler. Longliner på øynene og leppene. Men det har bare vært der i ca et halvt år.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.