Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg forventer jubel og skryt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-06, 12:19   #81
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Jeg er mektig imponert og du får uhemmet jubel og skryt herifra!

Gammel 30-10-06, 12:22   #82
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg har en pjokk som fyller 1 år førstkommende fredag. Undervurderer jeg ham veldig når jeg innbiller meg at det er ok at bare storebror får kalendergaver?

Nei det gjør du ikke. Minstemann her var ca. 14 måneder i desembermåned i fjor og fikk ingenting mens de andre to åpnet gaver hver dag i hele desember. Det går ikke i år.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 12:22   #83
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kalendergaver? :gulp:

Det hadde jeg glemt. Må dessuten huske å ta med kalenderen ned til Tilsammans. Kanskje jeg må ha noen kalendergaver til gutta der også? (31-åringer vil også ha. :erfaren: )

Jeg er dypt imponert over lese- og regneferdighetene.

Gammel 30-10-06, 12:24   #84
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte legotrikset i fjor med stor suksess. Jeg var i stuss om poden kom til å forstå poenget med en togskinne i slengen etc, men han var superbegeistret hver eneste dag. Kommer nok til å gjøre noe lignende i år også.

Gammel 30-10-06, 12:43   #85
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fanken, nå ble jeg atter en gang påminnet den hersens broderijulekalenderen som FORTSATT bare er halvferdig.
Jeg kan jo henge den opp, så får han få pakker den 18 og 24.
Det er bare de tallene som er på plass!

Gammel 30-10-06, 12:49   #86
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

I fjor kjøpte jeg en pakke med bondegårdsdyr, og delte den opp i et dyr pr dag. Måtte bare spe på med noen få ting. Følger nok en lignende metode i år også. Men jeg har et annet problem.... Må jo sy ferdig julekalenderen! I fjor hang jeg opp en halvferdig nisse med 24 tall & ringer på. Desverre har jeg ikke kommet så mye lenger i år... Bare en måned igjen å bli ferdig på! :løpe for å sy:

Gammel 30-10-06, 12:53   #87
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, ja, kalendergaver synes jeg nesten er enda mer stress enn julegaver. Jeg som liksom er litt flink til å sy og lage ting har i flere år hatt kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke har fått laget en dødsfin julekalender til ungene.

På en blogg jeg følger med på fant jeg et system som jeg tror jeg kan klare å la meg inspirere av. Nemlig å lage en adventspose i stedet for en hel kalender. Og putte en gave oppi posen hver dag. Da trenger man ikke å ha kjøpt alle gavene innen 1. desember, men ta det litt sånn på sparket. Og kanskje også krydre med litt aktiviteter innimellom gavene. Kinobillett, aketur osv.

Vi har forøvrig også et litt ulikt nummer på antall gaver da vi har to som er hjemme konstant, og ei som kommer litt sånn annenhver helg +.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 14:36   #88
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Fanken, nå ble jeg atter en gang påminnet den hersens broderijulekalenderen som FORTSATT bare er halvferdig.
Jeg kan jo henge den opp, så får han få pakker den 18 og 24.
Det er bare de tallene som er på plass!

Adventskalender for kjipe og late mødre.

"Nei, du skjønner det, gutten min, at det ER bare to datoer på denne kalenderen. Du må nok vente til den 18. selvom alle de andre i barnehagen begynner den 1."

Prøv den du, Lille Ru.

Gammel 30-10-06, 14:40   #89
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:jubel&skryt: til Mim'en - men det er jo lenge til jul da? *fortrenger*

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Får din yngste gavekalender i år, eller? Hvis min (som jo er like gammel) også skal ha, blir det nemlig 24 til! :angst:

Begge mine (2 og 6) må jo få, PLUSS mitt eldste barn på 42...

så her blir det felleskalender. Ungene (alle tre) synes jo igrunnen det morsomste er det å åpne... så fremgår det av gaven hvem av dem den er til. Veldig greitt, og så går det an å gi litt finere ting på den måten.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 14:49   #90
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Imponert, veldig imponert!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 14:49   #91
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en gavekalender som de får en pakke hver fjerde dag
Når det er fire barn her, så kjøper ikke jeg 96 pakker liksom ...
de to minste har en sjokoladekalender hver i tillegg

Gammel 30-10-06, 15:57   #92
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trekker pusten dypt, sukker tungt og går ned i knestående for Mim og andre superkvinner.

Gammel 30-10-06, 18:46   #93
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Da har du kanskje tid til å ta mine i samme slengen

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 19:31   #94
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Svaggen er litt kul
Standard

Jeg måtte hatt en virkelig god gunn til å kjøpe julegavene i oktober, men jeg er absolutt litt misunnelig på at du nesten er ferdig.

Gammel 30-10-06, 19:50   #95
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er selvsagt fryktelig imponert over alle som har handlet julegaver allerede!

Når det gjelder julekalender er jeg stor tilhenger av felleskalender. Her i huset får alle 6 pakker hver (vi er to voksne og to barn). Dette er både sosialt og hyggelig for alle. Vi gleder oss (nesten) like mye over å se hva de andre får, som å få selv.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 20:21   #96
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Imponert, og jeg blir litt stresset. Pleier å være tidlig ute med julegaver, men i år har jeg ikke helt begynt enda. Har kun lagd fire julegaver. Begynner å haste, ja.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 20:30   #97
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Åh du hellige moder jord!

Det skulle vært meg...

Jeg må bare si at du har vært meget dyktig!

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 20:47   #98
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig imponert, Mim.

Selv har jeg handlet noen barnegaver, men er langt fra i havn.

Ellers har jeg ledd godt og lenge over kalender "sukk og stønn". Jeg velger å ignorere det litt til ...

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 20:59   #99
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er kjempeimponeert og kjempemisunnelig. Jeg venter på ønskelister, så jeg kan starte. Men når folk ikke vet hva de ønsker seg.....

Gammel 30-10-06, 21:26   #100
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Er det ikke herlig? Så flink du er. Vi har igjen 3 stykker, som jeg tenkte jeg skulle ordne mens jeg er i Cambridge denne uken.

Det hjelper å ha termin på julaften.Da gjør man hva som helst for å slippe julegavehandel midt oppi fødsel/spedbarn!

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.