|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Jeg er mektig imponert og du får uhemmet jubel og skryt herifra!
![]() |
#82 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!
Nei det gjør du ikke. Minstemann her var ca. 14 måneder i desembermåned i fjor og fikk ingenting mens de andre to åpnet gaver hver dag i hele desember. Det går ikke i år.
![]() |
#83 |
Epikur
|
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Kalendergaver?
![]() |
#84 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Jeg brukte legotrikset i fjor med stor suksess. Jeg var i stuss om poden kom til å forstå poenget med en togskinne i slengen etc, men han var superbegeistret hver eneste dag. Kommer nok til å gjøre noe lignende i år også.
![]() |
#85 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Fanken, nå ble jeg atter en gang påminnet den hersens broderijulekalenderen som FORTSATT bare er halvferdig.
![]() |
#86 |
Stiv
|
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!I fjor kjøpte jeg en pakke med bondegårdsdyr, og delte den opp i et dyr pr dag. Måtte bare spe på med noen få ting. Følger nok en lignende metode i år også. Men jeg har et annet problem.... Må jo sy ferdig julekalenderen! I fjor hang jeg opp en halvferdig nisse med 24 tall & ringer på. Desverre har jeg ikke kommet så mye lenger i år...
![]() |
![]() |
#87 |
fri
|
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Huff, ja, kalendergaver synes jeg nesten er enda mer stress enn julegaver. Jeg som liksom er litt flink til å sy og lage ting har i flere år hatt kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke har fått laget en dødsfin julekalender til ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!
![]() |
![]() |
#89 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!:jubel&skryt: til Mim'en - men det er jo lenge til jul da? *fortrenger*
Begge mine (2 og 6) må jo få, PLUSS mitt eldste barn på 42...
![]() |
![]() |
#90 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Imponert, veldig imponert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Jeg har en gavekalender som de får en pakke hver fjerde dag
![]() |
#92 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Trekker pusten dypt, sukker tungt og går ned i knestående for Mim og andre superkvinner.
![]() |
#94 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Jeg måtte hatt en virkelig god gunn til å kjøpe julegavene i oktober, men jeg er absolutt litt misunnelig på at du nesten er ferdig.
![]() |
#95 |
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Jeg er selvsagt fryktelig imponert over alle som har handlet julegaver allerede! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Aktiv
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Åh du hellige moder jord! |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Jeg er veldig imponert, Mim.
![]() |
#99 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Jeg er kjempeimponeert og kjempemisunnelig. Jeg venter på ønskelister, så jeg kan starte. Men når folk ikke vet hva de ønsker seg.....
![]() |
#100 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Jeg forventer jubel og skryt!Er det ikke herlig? Så flink du er. Vi har igjen 3 stykker, som jeg tenkte jeg skulle ordne mens jeg er i Cambridge denne uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|