|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Ja, de ser jeg absolutt over alt, og avsto dermed. Men de virker deilige og praktiske.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?
Hø, like praktisk med noen gamle Viking-greier, spør du meg.
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Jeg har ikke gummistøvler, etter at jeg kastet mine 25 år gamle gule seilerstøvler ifjor. Har prøvd litt forskjellige, men ikke funnet noen optimale. Ilse Jacobsen-støvlene har jeg egentlig blitt litt lei uten å ha hatt dem selv, siden det er så mange som har dem. prøvde dem en gang, og de var veldig vide i ankelen syns jeg. Så jakten fortsetter, det er veldig greit å ha gummistøvler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Jeg synes Ilse Jacobsenskoene er veldig gode og varme og sitter godt på foten. Jeg har høy vrist, det er muligens der passformen kommer.
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Jeg har noen halvhøye Helly Hansen GoreTex sko. Bruker ullsokker, så holder føttene seg varme |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Jeg har tre par gore-tex vintersko som jeg bytter på med nå når det er så vått ute. Hater å bli våt på bena. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?Cerise høye Viking-gummistøvler
![]() |
|
|