|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Men med PT forstyrrer jo ikke storebror babyen? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!
Men er den lettsolgt forever? Ser jo at man sliter med å få solgt OTHer nå? Og med dette boligmarkedet |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Jeg betalte 3600,- for vår GT på www.sportit.no, men det ser ut til at de har sluttet med vogner.
|
|
|
#25 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Jeg kjøpte Toffens P&T og har aldri angret. Det er en deilig singelvogn, selv om den vel er litt mer tungtrillet enn OTH. Sneipen var 2,5 da Snorkfrøken kom, og vi har brukt søskensetet mye. Nå blir det mindre brukt, kanskje mest fordi voksiposen tar såpass mye plass at jeg er redd det blir trangt med det oppå, og hun er for liten til å sitte under, synes jeg. Og fordi storebror stort sett går. Men vi brukte det hver kveld på ferien, da sov de begge to på restaurantene på kvelden i dobbeltdekkeren. Og var byens celebriteter, selvsagt.
|
|
|
#26 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Fordelen med sport er jo at søskensetet kan legges ned litt og dermed kan brukes fra de er mindre. Men det kan hende jeg tar feil? Hvor små har deres barn vært når de har brukt det på e3 og sport? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Nå har jeg bare e3, snuppa er 7 mnd og sitter fint i stol, men jeg putter henne ikke i søskensetet enda. Det er kanskje mest fordi jeg synes det blir kaldt. Så da hjalp vel ikke det så mye.
|
|
|
#28 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Vi valgte en OTH tvilling/søskenvogn i stedet for en P&T, som vi også vurderte. Det er 25 måneder mellom våre. Jeg vil vel si at jeg har hatt stor glede av søskenvogn og er veldig glad jeg kjøpte den. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sliter med tastaturet
Hovedpoenget mitt var egentlig at jeg har stor glede av søskenvogn, men at jeg altså ikke har P&T. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Sliter med tastaturet
OK. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
St(r)ikkeplante
|
For ikke å snakke om i butikker. En i vogn og en virrende rundt er ikke spesielt moro. Vi har P&T E3 og bruker den masse.
|
|
|
#34 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Det er ganske nøyaktig tre år mellom gutta mine, så Storebror var litt eldre da vi fikk nummer to. Vi har klart oss fint uten vogn, og jeg er også mye alene og har heller ikke bil. Vi er heldig med kort avstand til barnehagen, og gangvei stort sett hele veien (Storebror syklet ofte til og fra barnehagen på trehjulssykkel, faktisk).Vi klarte oss fint med et ståbrett og litt ekstra tålmodighet på vei hjem med en sliten barnehagegutt.
Jeg vet ingeting om P&T, men det som Scarlett nevner her er en av grunnene til at vi aldri vurderte søskenvogn.
|
|
|
#35 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Isj - nå har jo jeg bestemt meg for å IKKE kjøpe søskenvogn (prinsen er 2 år og 9 mnd når lillebror kommer) Er jeg dum da altså? Vår tass går ikke så mye - men jeg så for meg at han kunne sitte oppå bag'en til emmaljungadråket vårt/evt på ryggen min...
|
|
|
#36 |
|
kamerat
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Huldra satt i søskensetet på P & T e3 fra hun var ca. sju måneder. Men hun var et motorisk vidunderbarn og satte seg opp selv og krabbet fra seks måneder og reiste seg opp etter ting fra sju måneder. Dette var i januar, og hun hadde dress på, satt på lammeskinn og hadde en hjemmesydd fleeceposesak om beina, så det ble ikke for kaldt.
|
|
|
#37 |
|
Har fått viljen sin
|
Dette høres veldig bra ut |
|
|
|
|
|
#38 |
|
kamerat
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Her ser du henholdsvis sju mnd. gamle Huldra i e3-en (samme januarvær som i år!), og 18 kg i søskensetet med sovende ettåring under. (Ja, jeg elsket den vogna!)
|
|
|
#40 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Pføy, det gjør da snuppa også. :kompetativ: Kanskje jeg skal gi det et forsøk med lammeskinn?
|
![]() |
|
|