Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tilbyr Elkjøp, Expert el.l. å installere hvitevarer?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-08, 23:36   #1
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilbyr Elkjøp, Expert el.l. å installere hvitevarer?

Vi kjøpte nettopp vaskemaskin og tørketrommel fra Elkjøp, og de bar alt inn, fjernet transportsikringer, koblet til vann og strøm og tok med søpla tilbake.

(Selvsagt var det bare jeg som var hjemme, og med baby på armen var jeg jo helt hjelpeløs. Men jeg fikk ikke inntrykk av at de gjorde meg noen ekstra tjenester, altså, så jeg tror det er standard prosedyre når man bestiller hjemkjøring.)

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 23:41   #2
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbyr Elkjøp, Expert el.l. å installere hvitevarer?

Da vi kjøpte fryseskap på Elkjøp, inkluderte hjemkjøringen også at de bar monsteret ned den smale kjellertrappa og fikk det inn i den knøttlille boden. (Vi kunne fint ha fått med oss fryseskapet i bilen eller på henger, men det var turen inn i huset, ned den smale kjellertrappa og inn i den trange boden som ikke tiltalte oss en smule. Var godt å betale noen for å slippe å gjøre det selv!) De tok også med seg all emballasje og den gamle fryseren.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.