Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

American Vintage

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-07, 10:16   #1
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

American Vintage

Jeg har kjøpt en American Vintage-topp på La Redoute, og du store min, et deiligere plagg å ha på kan jeg ikke tenke meg!
Den er så myk og så lett, helt fantastisk.

Utvalget av American Vintage på La Redoute er dessverre ikke så bra, derfor lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan få tak i flere plagg.
Butikker i Oslo?
Nettbutikker?

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 11:19   #2
jonpalm
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2007
jonpalm har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: American Vintage

På nelly har dom en god del:
http://www.nellyochnoel.com/shop/?Se...sok&BrandID=48

jonpalm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 13:26   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

http://www.stayhard.no/

Cara i Drammen har også.Kjøpte en tunika/topp til Ine i bursdagsgave og hun elsker den.

Gammel 21-11-07, 13:58   #4
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Linneas hage fører det
Ligger i Nittedal.

Gammel 21-11-07, 14:06   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte også nettopp en American Vintage topp til å ha inni OM tunikaen min. Kjemdeilig kvalitet ja

Vet om et par butikker det selges i i Sandnes, men det hjelper vel ikke deg

Må sjekke ut utvalget på la Redoute....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 14:48   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke hørt om det merket jeg. Hvilken topp har du, LaLuna?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 15:31   #7
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Den ser ganske ordinær ut, som en vanlig, langermet t-skjorte.

Hun her har på seg to stykker, min er som den mørkeste.

Serenity now
Gammel 21-11-07, 16:00   #8
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Elsker american vintage. Kjøpte masse i sommer. Homecoming(gamle gizmo på hjørnet av Schøningsgt og Industrigt), Come as you are og chicas i Jacob aallsgt har en del. Alt på Majorstua.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 21:01   #9
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

La Maison i Kristiansand har også dette merket.
Har ikke fått kjøpt noe av det enda,men det skal jeg.
Ser fantastisk deilig ut å ha på seg de toppene.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 23:36   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det spesielle, er det stoffet?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 08:37   #11
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hva er det spesielle, er det stoffet?

Ja, det er så usedvanlig mykt og lett.

Serenity now
Gammel 18-01-08, 17:09   #12
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hmm, disse ser ut til å være kandiater til å bli favorittplagg.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 17:27   #13
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er de blitt for meg i allefall.
Har kjøpt 12 forskjellige topper nå i januar på salg.Alt fra singletter til lange tunikaer/topper i forskjellige farger.Bruker de over tighgts,tykke strømpebukser og smale jeans.

Sist redigert av nikki : 18-01-08 kl 18:59.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 13:32   #14
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Den ser ganske ordinær ut, som en vanlig, langermet t-skjorte.

Hun her har på seg to stykker, min er som den mørkeste.

Hun damen her så veldig utslitt ut. Men jeg må kanskje sjekke ut klærne ut fra deres anbefalinger Men hun her var ingen god reklame for meg.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 14:11   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte 4 forskjellige topper hos Cara i dag
Helt skjønne
Kjøpt litt av dette tidligere bla til datteren min i bursdagsgave

Gammel 19-01-08, 19:43   #16
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hun damen her så veldig utslitt ut. Men jeg må kanskje sjekke ut klærne ut fra deres anbefalinger Men hun her var ingen god reklame for meg.

"Hun damen" er den britiske sangeren, skuespilleren og regissøren Jane Birkin. Hun er over 60 år, så hun har lov til å være litt utslitt...

Jeg synes hun ser flott ut jeg da, men.

Serenity now
Gammel 19-01-08, 20:17   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

"Hun damen" er den britiske sangeren, skuespilleren og regissøren Jane Birkin. Hun er over 60 år, så hun har lov til å være litt utslitt...

Håper jeg er like sprek når jeg er 60 år!

Gammel 19-01-08, 20:31   #18
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gjør jeg også.

Gammel 19-01-08, 21:50   #19
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Hun damen" er den britiske sangeren, skuespilleren og regissøren Jane Birkin

- and the mother of the bag of all bags: The Birkin Bag fra Hermes. verfladisk:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 22:07   #20
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Pen dame, men synes fortsatt hun ser sliten ut. Kan være pga hun har en "yngre look" enn det jeg synes hun kler. Rufsete langt hår gjør det ikke helt for meg når man er over 60.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.