Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg kjip?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-08, 23:40   #1
Oyoy
Alltid våken

Oyoy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Sv: Er jeg kjip?

Helt ærlig. Jeg hadde aldri strikket lys gult og rosa strikketøy til en så stor unge, det nytter ikke å få det rent. Her går det i mørke, praktiske farger uansett kjønn. Garn er dyrt, strikking tar masse tid, jeg forebygger flekker og andre synlige ting så godt jeg kan når jeg velger farger.

Forøvrig, i frykt for at min 6-åring skulle valgt to sånne farger, eller noen andre upraktiske farger ville jeg aldri gitt ungen valget så lenge det gjelder så dyre klær som det ligger så mye jobb bak, og som attpåtil ikke lar seg vaske rene hvis de er lyse og blir fulle av møkk.
Jeg hadde nok heller plukket 2-3 aktuelle sett og så latt ungen velge.

Når du først har gitt han valget, så synes jeg kanskje du var litt kjip som ikke godtok fargene han ville ha. Men det er jammen ikke lett å huske på alt bestandig, og du tenkte garantert ikke på at han kom til å velge sånne farger da du ga han valget.

Kjøp en rosa pysj som plaster på såret, ja hvis ungen er så glad i rosa mener jeg. Eller noe annet rosa, som er lett å vaske.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.