Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 13:01   #39
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

til alle som har gore-tex sko: TA VARE PÅ KVITTERINGEN!!! OG KLAG hvis de ikke holder vannet ute!!! det er DET man har GARANTI for!!!! I 6 år har jeg brukt gore-tex til dattra mi, imprengnert før første gangs bruk, og kun ETT par har lekket. og da fikk jeg nye, på GARANTIEN. jeg elsker garantier.
noen butikkansatte sier at man ikke kan belage seg på vanntette gore-tex i sølevær, og det skjønner jeg godt at de sier: på denne måten klarer de fint å lure foreldre fra å komme tilbake og klage!!! så klag i vei!
jeg har også bare brukt gore-tex de siste 12 årene, og de har aldri lekket!!! enda jeg hopper i vanndammer og BRUKER dem!!!

datteren min har brukt sine ecco gore-tex vinterstøvler om sommeren også; og dette blir ikke for varmt fordi de puster!!! man kler bare på barnet mindre/tynnere sokker !!

ortepeder og den slags anbefaler sjelden gummistøvler, cherrox, slusher, sorel o.l. pga MANGLENDE/DÅRLIG støtte for barnefoten.. og dette er jo ekstra viktig for barn siden de har føtter under utvikling, og problemet med barneføtter er at de er så myke at de sjelden kjenner noe ubehag (før skaden evt har skjedd) ved feil skotøy... gjelder også for små sko/for store sko...

Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.