|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
P&T SP, OTH eller TFKJeg er litt i tvil. Har egentlig alltid hatt lyst på TFK. For den er så stor og blir så liten sammenlagt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: P&T SP , OTH eller TFKJeg er strålende fornøyd med TFKen og synes den har vært verd hver eneste en av alle de forbaska kronene den kosta. Det eneste minuset med den er at du ikke kan ha barnet vendt mot deg, men det gikk helt uproblematisk for vår del. Jeg tenkte vogna ble litt stor og ikke så lun og god når vi måtte ta vekk bagen, men Junior fikk plass i bagen helt til han var 8 mnd så han var så stor at det gikk helt fint det og.
|
|
|
#3 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: P&T SP , OTH eller TFKEg vurderer TFK, P&T og Baby Jogger City Elite. Mykje same prisen over heile linja, synes eg.
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Sv: P&T SP , OTH eller TFKJeg og er bare 165 og vognen vil nok sikkert bli litt stor til meg og. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: P&T SP , OTH eller TFKJeg har EW sky, og er kjempe fornøyd med den
|
|
|
#6 |
|
🎈
Sv: P&T SP , OTH eller TFKPøøh! Jeg er 165, har fiskebollemuskler og jeg håndterer vogna glatt. Jeg slår den sammen, løfter den inn og ut av bilen og får den helt greit opp igjen også.
|
|
|
#7 |
|
Ventar stadig på vår
Sv: P&T SP , OTH eller TFKTvilar ikkje på at eg kan håndtere den, men TFK ser ut som ein diger traktor. Kvar gong eg har snusa på denne på diverse barneutstyrsbutikkar, har eg følt meg bortkommen attmed den.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: P&T SP , OTH eller TFKJeg likte ikke TFK så godt, selv om jeg skjønner at mange foretrekker den framfor OTH. Grunnen til at jeg liker OTH best er at den er bedre å trille, lettere, mer stabil (TFK velter lettere til sidene) og at den ser litt mer gjennomført ut. TFK liker jeg rett og slett ikke utseendet på (som sportsvogn).
|
|
|
#10 |
|
villende
|
Sv: P&T SP , OTH eller TFK
Jeg syns ikke TFKen er ustabil i det hele tatt og vi har kjørt mye kollektiv med den (til tider med kamikaze-sjåfør). Jeg har fortsatt til gode å oppleve at den har vært i nærheten av å velte. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Sv: P&T SP , OTH eller TFKDen er på salg ja, men forsatt veldig dyr. Vil komme 1000kr billigere ut med begge de andre to. Har rett og slett ikke råd til TFK nå. Men ser ut til at jeg sparer pengene og venter til sommeren kommer. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ventar stadig på vår
Ja, det såg eg, men lurer på korleis det inkluderte stormtrekket ser ut. Er det regntrekk? Fotpose?
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Sv: P&T SP , OTH eller TFKDet er nok det svarte gassmaske trekket som man bytter ut mygnettingen med. Greit når det blåser eller regner litt. Er et regntrekk sånn som jeg har skjønt det. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: P&T SP , OTH eller TFKJeg synes OTH er helt suveren. Har hatt den i 4.5 år og er ganske enkelt den beste vogna å trille. I London har vi kun brukt P&T men kan ikke sammenlignes med OTH hva angår trillekomfort (dog er den smalere og lettere å komme seg rundt med på offentlig transport der borte). |
|
|
|
|
|
#15 |
|
🎈
Jeg synes ryggreguleringen er veldig enkel jeg, men det er vanskelig å komme til i kurven under vogna når ryggen er helt nede i "flat" liggestilling (den blir dessverre ikke helt vannrett). Det med glidelåsene synes jeg faktisk er utrolig greit, jeg har strevd noe veldig med å regulere ryggen på de andre vognene vi har hatt (SIMO og Carena). Men jeg er enig i en ting, tfk er ikke en lekker vogn som sportsvogn, den er fin med hardbag på, men ser litt "monsteraktig" ut som sportsvogn. For meg er det trillekomforten som gjør at jeg elsker vogna, har aldri opplevd at den er ustabil. Men jeg har ikke prøvd hverken oth eller P&T så jeg skal ikke si at den ene er bedre enn den andre, bare at jeg er superfornøyd med tfk og at det er uproblematisk å håndtere den selv om man ikke er av de høyeste.
|
|
|
#16 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: P&T SP , OTH eller TFKJeg har TFK og i løøøv it. og jeg er 167 cm over bakken
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg skjønner ikke hvorfor TFK er så overpriset i Norge. De må jo tjene rått med tanke på at innkjøpsprisen sikkert er ganske lav. Den koster jo halvparten i utlandet. Du kjenner ingen som kan sende den til deg da, eller noen som skal på ferie til Tyskland snart?
|
|
|
#18 |
|
Øyboer
Sv: P&T SP , OTH eller TFKJeg skal til England i feb. Hjelper det? Har og en tante i England om det er nettbutikker som har den. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: P&T SP , OTH eller TFKJeg har akkurat måttet kjøpe en TFK. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: P&T SP , OTH eller TFKDet er UTROLIG god plass i sittedelen. både til voksipose, sauskinnspose.
|
|
![]() |
|
|