|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tilbyr Elkjøp, Expert el.l. å installere hvitevarer?Dryppbakke er som du sikkert fant ut veldig kjekt for å spare gulvet ved en evt vannlekkasje, den tar jo ikke opp så mye, men man ser fortere at det da kommer vann. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tilbyr Elkjøp, Expert el.l. å installere hvitevarer?Takk for tips!
|
|
|
#23 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tilbyr Elkjøp, Expert el.l. å installere hvitevarer?Som du har fått svar, så kan de koble opp/på nye hvitevarer. De har imidlertid ikke lov til å koble til oppvaskmaskiner selv. Da må du ha en rørlegger. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
kross
Sv: Tilbyr Elkjøp, Expert el.l. å installere hvitevarer?Gjelder det også hvis det bare er snakk om å bytte oppvaskmaskin? Jeg kan forstå det hvis det er snakk om å ordne et nytt opplegg, men jeg trodde det var en rimelig enkel sak å bare koble på en oppvaskmaskin på et opplegg som allerede er der?
|
|
|
#25 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Tilbyr Elkjøp, Expert el.l. å installere hvitevarer?Jeg tipper at det som står på nettsidene gjelder nettbutikken deres. Det er sikkert noe annet når man handler i butikk. Og da kan man jo også prøve å prute, det gjorde vi da vi skulle ha 3 stk hvitevarer på en gang. Og ja, alt ble montert opp ved levering.
|
|
|
#26 |
|
kross
Sv: Tilbyr Elkjøp, Expert el.l. å installere hvitevarer?Ja, jeg har tenkt å prøve å forhandle fram en pakkepris, for det er ganske mye jeg skal ha. Takk for innspill!
|
|
|
#27 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tilbyr Elkjøp, Expert el.l. å installere hvitevarer?
Det gjelder dessverre også dersom det bare er å bytte - vi har akkurat vært gjennom det der.... Det er en enkel sak - og man kan gjøre det selv, men blir det lekkasje og man har gjort noe feil så kan forsikringsselskapet trøble. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
kross
Sv: Tilbyr Elkjøp, Expert el.l. å installere hvitevarer?Ojsann... Jaja, greit å være klar over det på forhånd. Takk!
|
![]() |
|
|