|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Vi har to soverom nede og ett oppe. Jeg liker det overhodet ikke, men det er nå engang slik. Heldigvis er barnerommene på bakkeplan og like ved utgangsdøren. I og med at barnerommet ikke er rett ved oss kommer ikke Lillebror til å flytte ned dit før tidligs ved ettårsalderen. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Jeg må ha soverommene på samme plan, men kan godt ha oppholdsrom på et annet plan. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
er her
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Jeg er vist i mindretall her, tre åringen har rom i underetasjen, har bodd der siden han var to-tre mnd. Vi bor i etasjen over. Når lillebror kommer skal han også ha rom nede. Brann er en farlig ting, men at man har barna i naborommet er ingen garanti for at det går bra. Brannvarslere på hvert rom er dog et krav. Å ha barna i toppetsajen der det er umulig å komme til utenfra uten stige hadde jeg hatt større betenkeligheter med. Mvh "vistnok" naiv mamma.
|
|
|
|
#24 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Hypotetisk hvis jeg hadde ett hus med flere etasjer: |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Vi vil ha barna våre i samme etasje som oss. Spesielt mannen min er opptatt av det. Der vi bodde før hadde vi to soverom i underetasje og ett i 2 etasje. Her vi bor nå skal vi lage 3 soverom i kjelleren og alle flytter ned når de er ferdige. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Vi har soverommet vårt, og barnas i samme etasje.
|
|
|
#27 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Vi bygde hus i fjor vår og et av våre kriterier var å ha alle soverom i samme etasje - så da ble det sånn, da.
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Vi har to soverom oppe og ett nede. Nå sover vi alle oppe, men med tid og stunder flytter nok jeg og mannen ned. Vi bor i et lite rekkehus da, med åpne løsninger, så vi kommer til å høre ham godt, og det vil ta 2 sek å springe opp til ham.
|
|
|
|
#29 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?
|
|
|
|
#30 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Jeg synes det er kjekt å ha all soverom i samme etasje, men det har vi da ikke.
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Ungene våre sover 2 etasjer under oss. Det er helt greit. De vet hvordan de skal komme seg ut vinduet, om det skulle være noe. |
|
|
|
#33 |
|
Ser lyst på livet
|
Det tenker jeg også litt på når de blir større ... |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Vi bygde for en tid siden og begge barna som da var 2 og 5 fikk soverom nede og vi hadde oppe. Det funker helt greit. I tillegg har de stor stue og boltre seg på nede. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
superbruker
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Vi sover på samme plan. Jeg foretrekker å ha det sånn. Storebror (9 år) sov nede en liten periode. Jeg likte det ikke. Jeg hørte han ikke godt nok. Nå sover alle oppe. Vi har 4 soverom oppe. 1 soverom nede.
|
|
|
#36 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Da vi bygde var det iallefall en ting som var uaktuelt. Vi ville ikke ha barnas soverom og lekerom/oppholdsrom rett over kjøkken og stue. Når de blir større og hopper og spretter er det greit å ha de på bakkeplan. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Jeg ser ikke noe problem med å ha barna i en annen etasje. Når det gjelder mindre barn kan "problemet" enkelt løses med en babycall. Jeg ser faktisk bare positive sider ved det, når jeg tenker meg om. Det er ufattelig deilig å ha barnerom / lekerom i en annen etasje enn feks stua, da det er veldig befriende å sende barna på rommet for å leke, så de voksne kan skravle i fred og fordragelse.
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Ja, det er befriende, helt enig. Men hva om det begynner å brenne? Det er skrekken min. |
|
![]() |
|
|