Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 11:16   #1
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Jeg kjenner bare FarOutFishing, men så kjenner jeg til gjengjeld henne godt da hun er søsteren min.

Gammel 21-01-08, 21:41   #2
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har gått på folkehøyskole sammen med to, viser det seg, og lekt med en annen da jeg var liten. Ei god venninne er også her, også er det veldig mange som jeg har møtt og blitt kjent med gjennom NM og her på FP.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 22:01   #3
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg har gått på folkehøyskole sammen med to, viser det seg, og lekt med en annen da jeg var liten. Ei god venninne er også her, også er det veldig mange som jeg har møtt og blitt kjent med gjennom NM og her på FP.

Der det flere her som har gått på skolen "vår"..

Beste skoleåret ever altså....
Du gikk vel året etter meg du.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 11:45   #4
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har møtt mange, men kjenner ingen i RL.

Gammel 21-01-08, 11:50   #5
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg kjenner ikkje nokon, etter det eg veit.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 11:51   #6
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Her på FP er det vel bare trøtt jeg har møtt. Tror jeg...

Gammel 21-01-08, 12:34   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt ganske mange her inne, men jeg er ikke omgangsvenner med noen (Selv om det er flere jeg godt kunne vært det med om vi har bodd i nærheten av hverandre)

Siri har jeg forøvrig visst om i maaaaaange år og vi har mange felles venner.

Gammel 21-01-08, 12:50   #8
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det stemmer. Ellers har jeg møtt alfaCharlie, Gri, Amidrel, maya80 og muligens noen til?

Gammel 21-01-08, 12:52   #9
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg kjenner Obelix, men har møtt flere på treff. Bl.a. har jeg truffet Angelique flere ganger.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:21   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Og jeg kjenner Obelix, men har møtt flere på treff. Bl.a. har jeg truffet Angelique flere ganger.

Har møtt mange herfra, men den jeg syntes jeg kjenner best er Vimjer som jeg regner som en god venninne.
Har kjent henne i tre år tror jeg det blir? (husker ikke, tiden går for fort ... )
Selvom vi bor langt fra hverandre, er det akkurat som det var i går vi traff hverandre sist når vi treffes.

Ellers er vi en riktig så god og sammensveiset gjeng som kaller oss AK2003.Vi har kjent hverandre i snart 5 år og ble kjent på SM!!! Og vi har vår sedvanlige utrolig hyggelig julefest hvert år.

Ellers har jeg etterhvert også blitt kjent med Estrella som er veldig søt og hyggelig.

Gammel 21-01-08, 13:45   #11
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har møtt ganske mange her inne, men jeg er ikke omgangsvenner med noen (Selv om det er flere jeg godt kunne vært det med om vi har bodd i nærheten av hverandre)

Ja, du kjenner jo meg selv om vi aldri har møttes

Gammel 21-01-08, 12:32   #12
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har møtt Ru og LilleLeo på grunn av nett, og Vicky. Og Majsa, og minst en til, i alle fall.

Den jeg kjenner sånn utenom nett, altså kjente før nett, om man sier det sånn, er vel bare Sitron.

Gammel 21-01-08, 19:01   #13
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

[quote=Nabbe;783469]Har møtt Ru og LilleLeo på grunn av nett, og Vicky. Og Majsa, og minst en til, i alle fall.

quote]
Du glemte Carolin og meg som også var på treffet (og en til jeg ikke hisker navnet på akkurat nå)

Jeg har truffet noen av de som Nabbe har ramset opp. Har også truffet Nolo et par ganger.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:47   #14
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Har møtt Ru og LilleLeo på grunn av nett, og Vicky. Og Majsa, og minst en til, i alle fall.

.

Det er vel de samme jeg har møtt.

Gammel 21-01-08, 12:52   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet. Jeg glemte at jeg har møtt Siri som jo er medforumist fra "gamle dager".

Kan jeg skylde på promillen? (Da vi møttes altså, ikke nå. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:55   #16
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Herlighet. Jeg glemte at jeg har møtt Siri som jo er medforumist fra "gamle dager".

Kan jeg skylde på promillen? (Da vi møttes altså, ikke nå. )

Gammel 21-01-08, 13:15   #17
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så vidt jeg vet er det vel bare Skytte75 jeg har truffet i "RL", ellers tror jeg ikke jeg kjenner noen.

Gammel 21-01-08, 18:57   #18
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Så vidt jeg vet er det vel bare Skytte75 jeg har truffet i "RL", ellers tror jeg ikke jeg kjenner noen.

At jeg kunne glemme å nevne deg da, Senna.

Lurer på å ta meg en tur over til dine kanter i løpet av våren. Kanskje vi kunne treffes igjen.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:33   #19
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

At jeg kunne glemme å nevne deg da, Senna.

Lurer på å ta meg en tur over til dine kanter i løpet av våren. Kanskje vi kunne treffes igjen.

Du er tilgitt. Og du må bare si fra om du er på disse kanter, et treff igjen hadde vært hyggelig.

Gammel 21-01-08, 12:55   #20
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner Joika. Hun er blitt min beste venninne!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.