Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 23:25   #21
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Albertine og Tåtti. Også har jeg møtt Elinblu og Maysen.

Sist redigert av Noba : 20-01-08 kl 23:43.
Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 09:31   #22
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Bare Jålebeinet så vidt jeg vet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 09:34   #23
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har møtt Lise, Hp og Lykketrollet (skal møte i dag og ) . Og har snakket 2 ord med snille Annemede

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 09:35   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt ganske mange på treff - flest tidligere SG-ere, men også ganske mange FP-ere ved to anledninger. Og så er Xian en kjempegod og uunnværlig venninne i "RL".

For å nevne noen jeg ikke har møtt på FP-treff: Albertine og jeg spilte sammen i gamle dager, men det er først det siste året vi har funnet ut av hverandres identitet. Nenne har jeg bodd sammen med på en studentby et halvår i 1995. Blondie er en kjær nettvenninne fra SG som jeg har vært så heldig å treffe én gang, for nøyaktig ett år siden. Noba og Maysen har jeg møtt én gang, men jeg føler at jeg kjenner dem godt etter flere år i moddestaben på SG. Kanina og Føniks har jeg vært så heldig å treffe mange ganger de siste åra. Koma ser jeg på som ei kjær venninne etter flere års tett følge gjennom IVF-jungelen.

Kommer sikkert på flere som burde vært nevnt.

Sist redigert av Bluen : 23-01-08 kl 12:35.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 09:38   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har MØTT mange, og tør ikke begynne å ramse opp av redsel for å glemme noen.

Ellers er Amidriel min hjertens kjær, Føniks og jeg har skravla både på nett og IRL i tre år snart, og Maya80 har jeg også møtt ved et par NM-anledninger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 09:55   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sang i kor med Plipp da jeg gikk på barneskolen (det fant vi ut på treff).

Noen her inne har jeg blitt godt kjent med, men det er gjennom nettforum jeg har truffet dem.

Irma har jeg forresten møtt på uavhengig av nettet, men bare en gang utenom treff.

Gammel 21-01-08, 09:56   #27
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Aner ikke om jeg har møtt noen her inne.

Gammel 21-01-08, 09:58   #28
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjenner Blondie og Bollemor75 veldig godt IRL.

Blondievennen min ble jeg kjent med via SG, vi hang sammen på SM og NM med Mina og Sigurd. Hun er også fadder for minstemann her i gården. *utleverer*

Gammel 21-01-08, 09:59   #29
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Kjenner ingen her inne, ikke som jeg vet om ihvertfall.

Gammel 21-01-08, 10:02   #30
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen....tror jeg

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 10:03   #31
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jo, jeg har da møtt HH.
Vi har snakket så mye sammen på MSN at jeg tror jeg kjenner henne litt.

Jeg føler at jeg kjenner Stikka litt også, men aner ikke hvordan hun ser ut engang.
Det finner jeg ut av om ikke så lenge da.

Sist redigert av Mamma Rosa : 21-01-08 kl 10:44.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 10:03   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ganske mange, etter hvert. Men alle opprinnelig fra treff. På to uker nå har/skal jeg vel lunsje med 5-6 stykker.

MinaX treffer jeg vel oftest, siden vi begge er i permisjon og bor i tusleavstand.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 10:11   #33
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har møtt noen på treff for mange år siden, men jeg kjenner ingen IRL.

Gammel 21-01-08, 10:16   #34
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjenner bare FarOutFishing, men så kjenner jeg til gjengjeld henne godt da hun er søsteren min.

Gammel 21-01-08, 10:17   #35
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Blondievennen min ble jeg kjent med via SG, vi hang sammen på SM og NM med Mina og Sigurd. Hun er også fadder for minstemann her i gården. *utleverer*

...og jeg drister meg til å påstå at min kjære blomstis har blitt min beste venninne iløpet av de siste to årene.

Jeg har møtt Elinblu en gang og jeg håper inderlig det blir flere ganger, og Hasselnøtt har blitt en god venninne som heldigvis bor nær. *heldig*

Noen FPere har jeg også hyppig kontakt med via sma og pm og kan nesten ikke tro at jeg ikke har truffet dem. Tror jeg må bli mer mobil nå som jeg er i permisjon.

Gammel 21-01-08, 10:19   #36
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Tror ikke jeg kjenner noen i RL.

Gammel 21-01-08, 10:39   #37
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Noen FPere har jeg også hyppig kontakt med via sma og pm og kan nesten ikke tro at jeg ikke har truffet dem.

Kjenner meg igjen i den, jeg hadde skrevet deg opp på lista over FPere jeg kjenner i RL helt til jeg kom på at jeg har da faktisk aldri møtt deg.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 10:42   #38
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi må nok se å få gjort noe med det, Noba!

Gammel 21-01-08, 10:45   #39
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har møtt mange, men kjenner ingen i RL.

Gammel 21-01-08, 10:50   #40
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg kjenner ikkje nokon, etter det eg veit.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.