Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 10:51   #41
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Her på FP er det vel bare trøtt jeg har møtt. Tror jeg...

Gammel 21-01-08, 11:32   #42
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har møtt Ru og LilleLeo på grunn av nett, og Vicky. Og Majsa, og minst en til, i alle fall.

Den jeg kjenner sånn utenom nett, altså kjente før nett, om man sier det sånn, er vel bare Sitron.

Gammel 21-01-08, 11:34   #43
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt ganske mange her inne, men jeg er ikke omgangsvenner med noen (Selv om det er flere jeg godt kunne vært det med om vi har bodd i nærheten av hverandre)

Siri har jeg forøvrig visst om i maaaaaange år og vi har mange felles venner.

Gammel 21-01-08, 11:50   #44
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Siri har jeg forøvrig visst om i maaaaaange år og vi har mange felles venner.

Det stemmer. Ellers har jeg møtt alfaCharlie, Gri, Amidrel, maya80 og muligens noen til?

Gammel 21-01-08, 11:52   #45
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg kjenner Obelix, men har møtt flere på treff. Bl.a. har jeg truffet Angelique flere ganger.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 11:52   #46
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet. Jeg glemte at jeg har møtt Siri som jo er medforumist fra "gamle dager".

Kan jeg skylde på promillen? (Da vi møttes altså, ikke nå. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 11:55   #47
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner Joika. Hun er blitt min beste venninne!

Gammel 21-01-08, 11:55   #48
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Herlighet. Jeg glemte at jeg har møtt Siri som jo er medforumist fra "gamle dager".

Kan jeg skylde på promillen? (Da vi møttes altså, ikke nå. )

Gammel 21-01-08, 12:15   #49
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så vidt jeg vet er det vel bare Skytte75 jeg har truffet i "RL", ellers tror jeg ikke jeg kjenner noen.

Gammel 21-01-08, 12:18   #50
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt mange, faktisk.
Både på "treff" i Trondheim og Oslo.

Men de jeg kjenner er vel Haugtussa, Karamell og Observatøren. (som er forholdsvis aktiv her iallefall). De har jeg møtt flere ganger, og "omgås". Men jeg føler også jeg kjenner Hasselnøtt ganske godt, gjennom nett og sms.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:20   #51
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei og nei. Observatøren også. ...selv om det virker om om kosmos ikke vil at vi skal møtes fler ganger, det kommer ALLTID noe i veien.

Gammel 21-01-08, 12:21   #52
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Og jeg kjenner Obelix, men har møtt flere på treff. Bl.a. har jeg truffet Angelique flere ganger.

Har møtt mange herfra, men den jeg syntes jeg kjenner best er Vimjer som jeg regner som en god venninne.
Har kjent henne i tre år tror jeg det blir? (husker ikke, tiden går for fort ... )
Selvom vi bor langt fra hverandre, er det akkurat som det var i går vi traff hverandre sist når vi treffes.

Ellers er vi en riktig så god og sammensveiset gjeng som kaller oss AK2003.Vi har kjent hverandre i snart 5 år og ble kjent på SM!!! Og vi har vår sedvanlige utrolig hyggelig julefest hvert år.

Ellers har jeg etterhvert også blitt kjent med Estrella som er veldig søt og hyggelig.

Gammel 21-01-08, 12:22   #53
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei og nei. Observatøren også. ...selv om det virker om om kosmos ikke vil at vi skal møtes fler ganger, det kommer ALLTID noe i veien.

Hun er jo ikke akkurat den med mest fritid for tiden.
Men hun er nok verdt vente på.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:26   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hun er jo ikke akkurat den med mest fritid for tiden.
Men hun er nok verdt vente på.

Det har gått litt begge veier det der, egentlig. Jeg skylder fortsatt på kosmos.

Gammel 21-01-08, 12:29   #55
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har gått litt begge veier det der, egentlig.

Det er ikke henne, det er deg? Den begynner å bli gammel, altså.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:30   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er ikke henne, det er deg? Den begynner å bli gammel, altså.

Kosmos, hører du! Kosmos!

(hey, DEN tenkte jeg aldri på å bruke i hine, hårde forholdsavslutningsdager.)

Gammel 21-01-08, 12:32   #57
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kosmos, hører du! Kosmos!

(hey, DEN tenkte jeg aldri på å bruke i hine, hårde forholdsavslutningsdager.)

"Det er ikke deg, det er stjernene." Hm, hadde sikkert funket fint.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:35   #58
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har truffet Tinetoff , Kanina, Skytte75 og Electronica på koselig treff i Oslo, ellers så kjenner jeg Vimsen og Berglijot (naboer - jeg ble raskt avslørt på FP av Berglijot ), og Mim hang jeg masse med på universitetet. Det var en fryd å finne henne her på FP!

Og Bauche har jeg aldri møtt, selv om det føles slik!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:36   #59
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har møtt mange, faktisk.
Både på "treff" i Trondheim og Oslo.

Men de jeg kjenner er vel Haugtussa, Karamell og Observatøren. (som er forholdsvis aktiv her iallefall). De har jeg møtt flere ganger, og "omgås". Men jeg føler også jeg kjenner Hasselnøtt ganske godt, gjennom nett og sms.

Og nå skal du jo begynne å henge med meg da

Gammel 21-01-08, 12:36   #60
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjenner godt Skytte75. Vi møttes gjennom SM/NM, men er dessverre blitt rammet av tidsklemme - jobb og familie sluker all tid.
Og så har jeg jo møtt Tinetoff, Kanina, og bønna ved noen treff og trilleturer gjennom gjennom Maiklubben 2005 på SM/NM. Og så har jeg jo truffet Bauche og Electronica, også gjennom Mai 2005. Og så har jeg handlet med og møtt Observatøren, Hønni, Søster pluss et par andre jeg ikke kan huske.
I tillegg møtte jeg en hel haug med FP-folk på treff en gang.

Sist redigert av Beckett : 21-01-08 kl 13:49.
Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.