Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken størrelse er du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken størrelse er du? (Sånn cirka...)
34-36 eller mindre 31 7,26%
36-38 72 16,86%
38-40 82 19,20%
40-42 71 16,63%
42-44 71 16,63%
44-46 38 8,90%
46-48 27 6,32%
48-50 11 2,58%
50-52 12 2,81%
52-54 8 1,87%
54-56 eller større 4 0,94%
Deltakere: 427. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 09:53   #161
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Større enn jeg ønsker.

Er imponert over dere som kommer inn i str.34/36
Datteren min på 10 år har faktisk klær i den størrelsen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 11:22   #162
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Større enn jeg ønsker.

Det kommer vel litt an på beinbygning og sånt også. Med mine 174 cm kommer jeg aldri inn i størrelse 34/36 uansett hvor tynn jeg blir, så det hadde ikke vært noe å bli imponert over, heller skremt tror jeg.

Gammel 21-01-08, 12:45   #163
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Det kommer vel litt an på beinbygning og sånt også. Med mine 174 cm kommer jeg aldri inn i størrelse 34/36 uansett hvor tynn jeg blir, så det hadde ikke vært noe å bli imponert over, heller skremt tror jeg.

Det er nok noe med det, ja. Jeg er 1,60 og sped, og bruker 34-36 selv om jeg slett ikke er mager.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:25   #164
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 172'ish, og irriterer meg stadig vekk over at klær i 34 er for korte. Det er ikke noe å bli imponert over, forresten. Noen er rett og slett bare litt tynnere enn de kanskje skulle ønske uten å klare å gjøre så veldig mye med det. Klesstørrelser er så mangt. 34 i en butikk kan være 38 i en annen. Det har også mye å gjøre med fasongen på klærne man bruker. Ikke minst kan det ha mye å gjøre med manglende pupper og hofter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:29   #165
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det var ikke vondt ment det jeg skrev over her altså.

Gammel 21-01-08, 13:32   #166
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ble ikke tolket vondt heller, jeg bare tenkte at jeg kunne forklare hvordan det er mulig uten å se ut som en supermodell (i det hele tatt!) selv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:38   #167
Left
Passiv

Standard

For mitt vedkommende er ikke det noe mål heller - er 176 cm, så hadde sett ut som et skjelett med hud på om jeg var så tynn at jeg kom inn i str 36.
På det tynneste - like før jeg ble på vei med eldstemann kom jeg inn noe i str 38, men stort sett str 40.
Nå er jeg ca str 44, har vært 46/48, og var før jul nede i str 42 og har som mål å komme ned i str 40 igjen. Bruker fortsatt bukser i str 42, men de er nok store i størrelsen.

Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:41   #168
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Det ble ikke tolket vondt ment heller. Det jeg skrev var heller ikke vondt ment, altså.

Gammel 21-01-08, 13:41   #169
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er str 44/46. Har vært oppe i 52/54 for ett år siden og jobber meg fortsatt nedover.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:43   #170
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ble ikke tolket vondt heller, jeg bare tenkte at jeg kunne forklare hvordan det er mulig uten å se ut som en supermodell (i det hele tatt!) selv.

Det var godt at det ikke ble tolket slik.

Gammel 21-01-08, 13:44   #171
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Er en typisk 38, men bruker 36 i noen bukser.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:18   #172
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

44-46.

44 i overdeler, og 46 over ræva.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:32   #173
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er nå 40/42 ikke 42/44 som jeg var da jeg krysset av på pollen.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:53   #174
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hey! Jeg var 40-42 sist jeg var i denne tråden. Nå er jeg 38-40.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:26   #175
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Er ikke mye å imponeres over tror jeg. Ikke har jeg pupper, ikke hofter, og ikke rompe. Ikke spesielt lekker akkurat.
Jeg er interessert i bytte til str 38 mot noen større pupper....

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 12:48   #176
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

42-44 når jeg er "normal". Har vært oppe i 46, men når jeg er stabil så ligger det mye rundt 42. Forsøker å være der. Er 1,69 cm, og forsøker å holde meg under 70 kg. Ca. 65 hadde vært det ideelle for meg. Må forsøke å være realist. Når jeg er ferdig med fødsler og alt sånt, må jeg finne ut en måte å avpasse mat og andre ting i forhold til å ha en mer stabil vekt. Har vært en del opp og ned de siste 6-7 årene.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 13:05   #177
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilken størrelse er du?

Mens jeg med mine 179 cm. bruker 34/36 til vanlig, så ja, benbygning og former har nok mye å si.
Jeg må dog støtt ha 38 i topper pga. puppene, og 38 i enkelte bukser pga. lengden. Det er irriterende, for da jeg ha belte.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 14:15   #178
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker stort sett 36 i det meste. Men det ligger litt for mye rundt hoftene i forhold til resten, så noen ganger må jeg opp i 38 i bukser. Men da blir de alt for store i livet. Får sånn glippe bak på ryggen

Men det går nedover om dagen....

Gammel 24-01-08, 21:30   #179
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Stort sett 38.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 23:14   #180
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

40/42. Jeg er 166 cm, og hadde i riktig gamle dager litt timeglassfasong. Den har forsvunnet på mystisk vis.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.