|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du kledd på en vilter barnehagegutt?Regntøy med ulldress under. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva ville du kledd på en vilter barnehagegutt?Her brukes det dress uansett vær. Regntøy har jeg ikke liggende i barnehagen vinterstid.
|
|
|
#26 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hva ville du kledd på en vilter barnehagegutt?I mitt nettliv har jeg lært at "reimaforeldre" vil ha dress alltid. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hva ville du kledd på en vilter barnehagegutt?kommer an på "utvalget" av dresser/nye og gamle i garderoben, for min del. sønnen min har arvet en Reima-tec dress etter storesøster, en sånn tynn vinterdress med fór, og den kan jeg bruke i sånt vær, fordi er godt brukt fra før, og jeg kan like godt bruke den "helt opp" og få valuta for pengene, og den holder vannet raimelig bra ute fremdeles, og puster bedre enn regntøy. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva ville du kledd på en vilter barnehagegutt?Tja, som mor ville jeg valgt regntøy. Som barnehageansatt er jeg sannelig ikke helt sikker, dersom barnet hadde reima hadde jeg kanskje valgt det rett og slett fordi mange med reimadresser helst ser at det er disse som brukes, ellers ville jeg valgt regntøy. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva ville du kledd på en vilter barnehagegutt?Jeg hadde kanskje valgt dressen, Reimadresser er vanntette. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ville du kledd på en vilter barnehagegutt?
Nei det er i hvert fall helt sikkert at jeg ikke skal gjøre! |
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Det forstår jeg, jeg har hatt stor barnehagegutt, med grusete/sørpete uteområde, samt masse trær. Løsningen ble å ikke kjøpe Reima for å si det slik |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva ville du kledd på en vilter barnehagegutt?Ullundertøy, ulldress og regntøy virker mest fornuftig.
|
|
|
#35 |
|
I mål
|
Sv: Hva ville du kledd på en vilter barnehagegutt?Jeg ville tatt på dress og regnbukse jeg da. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#37 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva ville du kledd på en vilter barnehagegutt?Som eks-barnehageansatt og nåværende Reimamamma: jeg hadde tatt på dressen, om den var av et merke jeg visste var vanntett.
|
|
![]() |
|
|