Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 19:33   #101
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

At jeg kunne glemme å nevne deg da, Senna.

Lurer på å ta meg en tur over til dine kanter i løpet av våren. Kanskje vi kunne treffes igjen.

Du er tilgitt. Og du må bare si fra om du er på disse kanter, et treff igjen hadde vært hyggelig.

Gammel 21-01-08, 19:46   #102
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ei kusine her inne. Ellers har jeg ei god venninne her inne. Hun var veldig aktiv, men er stort sett på et annet forum nå.

Traff mange på MM-treff for snart to år siden.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:46   #103
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjenner ingen, hverken IRL eller gjennom nettet. Jeg har heller ikke vanket på SG, SM, NM eller hva de nå heter...
Var en del på BarniMagen da jeg gikk med minsten, og etter det DinBaby. DB ble litt "dumt" etter hvert syntes jeg, jeg likte meg mindre og mindre der. Masse anonyme som kødda og gjorde det "utrivelig". Så jeg flyktet til BarnetMitt når minsten nærmet seg 3 år. Der er det ganske fint, men VELDIG lite aktivitet dessverre.
Eller må rette meg litt selv. "Noen" her kjøpte det huset vi bodde i før (men du trenger ikke avsløre meg ). Det fant jeg ut ved å kikke på noen opppussingsbilder. Og jeg vet at Iset var på BIM så vidt da jeg begynte der.
Traff mange "BIM" damer på treff, og 2 av dem er nå av mine beste venner her. Så det er faktisk koselige damer på andre nettsteder og (og sikkert karer og...)

Gammel 21-01-08, 20:21   #104
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Desembermamma, HP, Guffen, Unagi og jeg har truffet Isolde et par ganger.

Ellers har jeg truffet et par andre her inne.

Hey!!

Jeg kjenner Mandarin og Bergljiot temmelig godt, vil jeg påstå.

Gammel 21-01-08, 20:32   #105
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Søster. (Dette er ment som et frampek, Søster, en dag snart er permisjonstiden over. Jeg kan være den til høyre. )

Ellers prøver jeg alltid å regne ut om det skjuler seg noen kjentfolk bak nickene. Det gjør det sikkert, men jeg har aldri greid å finne det ut.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:33   #106
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg har ei kusine her inne. Ellers har jeg ei god venninne her inne. Hun var veldig aktiv, men er stort sett på et annet forum nå.

Traff mange på MM-treff for snart to år siden.

Pssst. Du glemte meg.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:34   #107
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Hun var veldig aktiv, men er stort sett på et annet forum nå.

Hvordan er det mulig?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:47   #108
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner Salt godt.

Ellers så har jeg truffet Irma, Miss Norway, Lil'c og... eh.. husker ikke fler.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:47   #109
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har møtt fler enn jeg kjenner. Jeg var på matkurs hos Mim sammen med Arken, og der var det en del. Og så har jeg møtt trøtt, Hippie og Tuneland. Elinblu burde jeg egentlig ha møtt siden vi har vært naboer omtrent så lenge jeg har levd; først hjemme hos mamma og pappa, og så da jeg giftet meg.

Jeg kjenner mumrik, Honeybunny, Marit_K og Saint. To av de har jeg møtt på forum, hhv NM og barnimagen.com, og to av de kjente jeg IRL før jeg ble kjent med forumverden. Gjennom Honeybunny kjenner jeg også Barbalala og Martis.

Sist redigert av Hobbes : 21-01-08 kl 21:19.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:58   #110
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror ikke jeg kjenner noen her. (Dessverre) Har møtt noen da.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:03   #111
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også møtt liefje. Og Dragen. Sistnevnte opptil flere ganger.

Gammel 21-01-08, 21:05   #112
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Kjenner ingen her inne, men har møtt noen. Kirsebær kjente jeg engang i tiden. Vet hun liker sjokolade og øl den dag i dag.

Ellers har jeg truffet MokkMokk og Elisabet.

Gammel 21-01-08, 21:06   #113
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har veldig lyst til å møte Dragen.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:08   #114
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Elinblu burde jeg egentlig ha møtt siden vi har vært naboer omtrent så lenge jeg har levd; først hjemme hos mamma og pappa, og så da jeg giftet meg.

Å, vi møttes nok som barn. Jeg husker deg, jeg! :gammel:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:10   #115
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gaia og glitterchick er real life friends. Jeg har også møtt Pamina og Kiddo, men det er jeg jammen ikke sikker på om de vet. :mystisk:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:12   #116
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har jo møtt mange av dere her inne på ett par stor-treff !

Har i tillegg møtt nenne, gullet, Elisabet, LilleRosin på mini-treff. Men mest av alt kjenner jeg jo Estrella - hun er ei fantastisk jente som bor altfor langt unna

I tillegg føler jeg at jeg kjenner Zip relativt godt, vi treffes noen ganger i året og da har vi det koselig sammen.

Ellers er det mange jeg kunne tenkt meg å blitt bedre kjent med ja

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:18   #117
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å, vi møttes nok som barn. Jeg husker deg, jeg! :gammel:

Jah, det er lenge siden nå! :mimrer:

Gammel 21-01-08, 21:19   #118
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Huldra er jeg utrolig glad for å ha blitt kjent med og venn med. -Traff hverandre på DOL da hun skulle flytte her jeg bor. Søstra hennes, Butterfly, har jeg møtt noen ganger. Og så setter jeg veldig pris på Nenne, som har vært treffvenninne siden vi hadde mellomstene i magen for sju år siden. Tror ikke jeg kjenner flere her inne, men hvem vet.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:28   #119
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg har møtt fler enn jeg kjenner. Jeg var på matkurs hos Mim sammen med Arken, og der var det en del. Og så har jeg møtt trøtt, Hippie og Tuneland. Elinblu burde jeg egentlig ha møtt siden vi har vært naboer omtrent så lenge jeg har levd; først hjemme hos mamma og pappa, og så da jeg giftet meg.

Jeg kjenner mumrik, Honeybunny, Marit_K og Saint. To av de har jeg møtt på forum, hhv NM og barnimagen.com, og to av de kjente jeg IRL før jeg ble kjent med forumverden. Gjennom Honeybunny kjenner jeg også Barbalala og Martis.

Menneh, menneh, menneh, hvem er du?

Gammel 21-01-08, 21:30   #120
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Ja, det kan du lure på, det.

Ja gjett om jeg gjør! Jeg får ikke sove i natt jeg nå.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.