Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du hatt en fæl dag i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Blåmandag?
Ja, dagen min har vært ekstra kjip i dag 33 27,27%
Nei, helt vanlig mandag 77 63,64%
Har bare dårlige dager 1 0,83%
Kyss meg i ræva! 10 8,26%
Deltakere: 121. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 20:15   #41
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Helt vanlig mandag.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:19   #42
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sitti "på ramma" siden i går, og ønsker meg dopapir med balsam, og nå kom mannen hjem, for han hadde blitt dårlig på jobb. KJipers dag.

Gammel 21-01-08, 20:24   #43
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Nei, i dag har det vært en god dag. Var hjemme med minsten som endelig rister av seg forkjølelsen, så nå ser det ut som om 2008 kanskje kan få noen sykdomsfrie dager. Blid minsten, deilig vær ute så vi kunne gå på trilletur. -Jeg med nesa i en bok mens minsten sov. Deilig middag og gammeldags rips-og vaniljesausdessert. Gutter som oppførte seg fint og la seg greit, og nå har jeg samvitighet til å bruke så mye jeg vil av kvelden på å lese videre.

Monsoon, det var trist å lese. Håper det går bra med deg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:25   #44
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt en ganske vanlig mandag. Litt blodig, men ikke spesielt dramatisk (hadde en elev som blødde neseblod - mye og lenge og jeg måtte ringe hjem). Men det er jo hverdagen.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:30   #45
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

En ganske vanlig lang mandag, travel, men på ingen måte stressende eller vanskelig. Faktisk en ganske hyggelig dag.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:32   #46
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Her har det vært en helt vanlig Mandag.
Eller, jeg har fått unna flere ting som ikke var på "gjøre lista" i dag,
så da kan jeg vel egentlig konkludere med at det har vært en veldig fin Mandag.

Gammel 21-01-08, 20:33   #47
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Synes alternativet dagen har vært fin manglet jeg.

Gammel 21-01-08, 20:36   #48
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, jeg har hatt en fæl dag. Overpremenstruell og stadig veldig vondt i magen (som ikke har noe med PMS å gjøre, men som jeg venter på utredning for).

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:50   #49
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den startet dårlig, med mye tanker og noen tømmermenn.
Endte godt med restaurantbesøk og godt selskap!

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:53   #50
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk en perfekt grønn bølge på vei til barnehagen - og da jeg kom frem fikk jeg tilbud om fulltidsbarnehageplass. Meget bra dag.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:53   #51
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skulle til å si at dagen hadde vært ille fordi jeg har vasket absolutt alt av klær pga oppkast og fordi jeg har oppdaget musespor inne i huset. Så klarer selvfølgelig eldstemann å kaste opp sånn at det kommer oppkast i alle sengene, så nå blir det klesvask til langt på natt.
Jada, det er godt dagen snart er over.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:55   #52
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Dagen min har vært kjempefin faktisk. Fri etter jobb i går. Solskinn, blide unger, god middag, virusfri pc, bra trening og spennende møte nå i kveld.

Gammel 21-01-08, 20:57   #53
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Ja, jeg har hatt en fæl dag. Overpremenstruell og stadig veldig vondt i magen (som ikke har noe med PMS å gjøre, men som jeg venter på utredning for).

Det har jo tydeligvis ikke akkurat blitt bedre, så en "purring" å utredning kunne kanskje vært på sin plass?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:58   #54
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt en uvanlig mandag, men ingen fæl dag. Minstemann har vært i narkose for første gang og fått lagt inn dren. Håper dette blir en ny start for han med å høre godt. Så mesteparten av dagen gikk med på sykehuset, og formen til minstemann var så bra at vi kunne hente jentene i barnehagen tidlig. Også spiste vi faktisk mye bedre middag enn vi pleier på en mandag.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:04   #55
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det har vært en ganske så vanlig dag. Stod opp, dro på jobb og dro hjem. Kjørte barn på trening og lekselesing med eldstemann. Jeg og minstemor dro for å kjøpe nye bh-er til meg. Hun skravlet som vanlig "høl i huet" på den stakkars butikkansatte. Jeg fikk kjøpt 3 nye bh-er. Jeg har en skikkelig hodepine. Venter bare på at ungene skal sovne så tar jeg meg en pille og legger meg jeg også.

Gammel 21-01-08, 21:15   #56
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han forskeren burde foreta noen målinger for å sjekke teorien sin, syns jeg. Og da bør han nok unngå Xian og mannen, for jeg regner med at de blåser skalaen. "Blåmandagsteorien lagt død; kontrollmålinger viser at 21. januar egentlig var en super dag".

Edit: Nå har jeg lest hele tråden, og det er tydelig at hvis forskermannen spør enkelte andre som har postet her, så vil han nok sette både to og tre streker under teorien sin.

Sist redigert av torsk : 21-01-08 kl 21:37. Årsak: Jeg har visst begynt 2008 med å ikke lese hele tråden først. Og jeg som var så flink før, skjerpings må til!
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:17   #57
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp, ekstra kjip dag i dag.
Toer´n er syk. Igjen.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:19   #58
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mandager er bare generelt kjipe. Denne var dog ikke noe verre enn andre.

Gammel 21-01-08, 21:32   #59
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Smil

Nei- jeg har hatt en kjempefin mandag!! Har fri på mandager, nemlig.
Jentene er på vei til å bli friske, vi sov til kl 9 og hadde en lang, lat morgen.
Vi stekte sveler til lunch, for da kom ei venninne i barselpermisjon på kaffebesøk. Sambo'n kom hjem fra jobb, så spiste vi god middag.
Nå sover jentene, sambo'n er borte og ser fotball og mor koser seg i stillheten foran pc'n. Ha ei fin uke alle sammen!!!

Monsoon- leit at dagen din har vært trasig!!

Gammel 21-01-08, 21:41   #60
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er ikke mulig, og derfor ikke et alternativ.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.