|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Blåmandag? | |||
Ja, dagen min har vært ekstra kjip i dag |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 27,27% |
Nei, helt vanlig mandag |
77 | 63,64% |
Har bare dårlige dager |
1 | 0,83% |
Kyss meg i ræva! |
10 | 8,26% |
Deltakere: 121. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Helt vanlig mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Jeg har sitti "på ramma" siden i går, og ønsker meg dopapir med balsam, og nå kom mannen hjem, for han hadde blitt dårlig på jobb. KJipers dag.
![]() |
#43 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Nei, i dag har det vært en god dag. Var hjemme med minsten som endelig rister av seg forkjølelsen, så nå ser det ut som om 2008 kanskje kan få noen sykdomsfrie dager. Blid minsten, deilig vær ute så vi kunne gå på trilletur. -Jeg med nesa i en bok mens minsten sov. Deilig middag og gammeldags rips-og vaniljesausdessert. Gutter som oppførte seg fint og la seg greit, og nå har jeg samvitighet til å bruke så mye jeg vil av kvelden på å lese videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Jeg har hatt en ganske vanlig mandag. Litt blodig, men ikke spesielt dramatisk (hadde en elev som blødde neseblod - mye og lenge og jeg måtte ringe hjem). Men det er jo hverdagen.
![]() |
#45 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?En ganske vanlig lang mandag, travel, men på ingen måte stressende eller vanskelig. Faktisk en ganske hyggelig dag.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Her har det vært en helt vanlig Mandag.
![]() |
#48 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Ja, jeg har hatt en fæl dag. Overpremenstruell og stadig veldig vondt i magen (som ikke har noe med PMS å gjøre, men som jeg venter på utredning for). |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Den startet dårlig, med mye tanker og noen tømmermenn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Fikk en perfekt grønn bølge på vei til barnehagen - og da jeg kom frem fikk jeg tilbud om fulltidsbarnehageplass. Meget bra dag.
![]() |
#51 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Jeg skulle til å si at dagen hadde vært ille fordi jeg har vasket absolutt alt av klær pga oppkast og fordi jeg har oppdaget musespor inne i huset. Så klarer selvfølgelig eldstemann å kaste opp sånn at det kommer oppkast i alle sengene, så nå blir det klesvask til langt på natt.
![]() |
#52 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Dagen min har vært kjempefin faktisk. Fri etter jobb i går. Solskinn, blide unger, god middag, virusfri pc, bra trening og spennende møte nå i kveld.
![]() |
#53 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?
Det har jo tydeligvis ikke akkurat blitt bedre, så en "purring" å utredning kunne kanskje vært på sin plass?
![]() |
#54 |
Står på egne ben
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Jeg har hatt en uvanlig mandag, men ingen fæl dag. Minstemann har vært i narkose for første gang og fått lagt inn dren. Håper dette blir en ny start for han med å høre godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
superbruker
|
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Det har vært en ganske så vanlig dag. Stod opp, dro på jobb og dro hjem. Kjørte barn på trening og lekselesing med eldstemann. Jeg og minstemor dro for å kjøpe nye bh-er til meg. Hun skravlet som vanlig "høl i huet" på den stakkars butikkansatte. Jeg fikk kjøpt 3 nye bh-er.
![]() |
#56 |
<*(((<
|
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Han forskeren burde foreta noen målinger for å sjekke teorien sin, syns jeg. Og da bør han nok unngå Xian og mannen, for jeg regner med at de blåser skalaen. "Blåmandagsteorien lagt død; kontrollmålinger viser at 21. januar egentlig var en super dag". Sist redigert av torsk : 21-01-08 kl 21:37. Årsak: Jeg har visst begynt 2008 med å ikke lese hele tråden først. Og jeg som var så flink før, skjerpings må til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?Nei- jeg har hatt en kjempefin mandag!! Har fri på mandager, nemlig.
![]() |
|
|