Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Voksi - hva skal jeg med disse snorene da?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 22:39   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Voksi - hva skal jeg med disse snorene da?

Jeg syr nytt trekk til en gammel voksipose, og blir ikke klok på alle snorene som er festet i ulldyna. Har tilogmed sett en instruksjonsvideo på www.voksi.no, uten å bli klokere.

Det dreier seg om to snorer på hver sin side av nederste del av posen når den ligger utbrettet på gulvet. Omtrent der skjøten mellom de to stoffene hvor man tar ut dyna er. Jeg kan ikke finne noen hull til disse snorene i orginaltrekket, og skjønner virkelig ikke hva de kan brukes til.

Noen som vet?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:26   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Voksi - hva skal jeg med disse snorene da?

Kan det være de snorene som man må lage hull i trekket til når man skal bruke den til større barn? Mener de viser det på video på Voksisiden også.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:35   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Kan det være de snorene som man må lage hull i trekket til når man skal bruke den til større barn? Mener de viser det på video på Voksisiden også.

Hadde oversett at det var flere videoer der. De sier at det skal være hull i trekket til disse, men det er det ikke på det gamle trekket jeg har. Lager uansett hull i det nye trekket - takk for hjelpen!

Gammel 21-01-08, 23:37   #4
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg holder fast på min tidligere forklaring; det er bare luresnorer som er der for å frustrere deg!

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:40   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Jeg holder fast på min tidligere forklaring; det er bare luresnorer som er der for å frustrere deg!

Det er nok hovedfunksjonen

Når jeg ser på disse videoene synes jeg egentlig at voksi er veldig tungvindt. Knyt her og der, snurr rundt, brett ned og dobbelt, vri over og stram. Tror ikke jeg skal se mer på dem

Gammel 22-01-08, 00:00   #6
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Har også lurt på disse snorene og studert litt videoer nå.

Voksi Activ så veldig grei ut med disse klipsene da!

Gammel 22-01-08, 00:02   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Vanskeligere å sy nye trekk med klips

Å sy nytt trekk var forøvrig latterlig enkelt. Og jeg som hadde gruet meg i månedsvis.

Gammel 22-01-08, 00:11   #8
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vanskeligere å sy nye trekk med klips

Å sy nytt trekk var forøvrig latterlig enkelt. Og jeg som hadde gruet meg i månedsvis.

Og helt sikket latterlig mye billigere enn å kjøpe nytt også! Kr 1159,- pluss porto liksom!

Gammel 22-01-08, 09:04   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Og helt sikket latterlig mye billigere enn å kjøpe nytt også! Kr 1159,- pluss porto liksom!

Ja med stoff, snorer, knapper, maljer og tråd tror jeg at det kom på under 300 tilsammen . Vekk med snøflakene!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.