|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Jeg håper det blir godt (fylt sjampis)Ungene ville ha tomatsuppe til middag og det er ikke akkurat min favoritt. Og siden jeg er voksen og bestemmer, ble det noe annet til mor. Akkurat nå står det fylte sjampinong i ovnen. Jeg har aldri laget det før. Så jeg tok noe som hørtes godt ut sammen oppi.
![]() |
#5 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Jeg håper det blir godt (fylt sjampis)Det hørtes yummy ut! Neste gang kan du jo prøve
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg håper det blir godt (fylt sjampis)<---- liker ikke paprika. Ikke oliven heller for den saks skyld.
![]() |
#8 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg håper det blir godt (fylt sjampis)Det hørtes godt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg håper det blir godt (fylt sjampis)Det er sikkert godt med feta også. Dette ble hvertfall knallgodt. Hadde litt salat til som jeg hadde ramsløk over.
![]() |
#10 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Jeg håper det blir godt (fylt sjampis)Sjampis er ikke sopp, men noe godt og sprudlende i glass. Fylte champinjonger kan vaere kjempegodt, men ikke de store - det blir for mye seigt soppkjött og for lite fyll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg håper det blir godt (fylt sjampis)De ble ikke det spor seige, så det så.
![]() |
#12 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Jeg håper det blir godt (fylt sjampis)Bra det, da. Jeg kjöpte saanne ekstra store en gang for aa fylle, men de ble bare seige. Smaa eller vanlige er godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Jeg håper det blir godt (fylt sjampis)
Hehe, jeg glemte et øyeblikk hvem du var og tenkte i mitt stille sinn at det hørtes ut som noe Snuskelusken kunne sagt. Og så var det jo det. Hilsen Jean.
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg håper det blir godt (fylt sjampis):Gruble: Det hørtes unektelig veldig godt ut, men hvor fyller du?
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jeg håper det blir godt (fylt sjampis)Jeg har også en oppskrift på fylte sjampinjonger som jeg har høstet stor ære for - denne du laget her høres bedre ut...(Jeg er ikke så glad i sopp)
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg håper det blir godt (fylt sjampis)Jeg tror jeg må lage sånn.
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jeg håper det blir godt (fylt sjampis)
Det er litt sånn tapas-aktig dette i mitt hode. Og det må definitivt funke godt til skikkelig kjøtt. *fastslår*
![]() |
|
|