Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om jenter og gutter, utkledning og rammer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-06, 14:26   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om jenter og gutter, utkledning og rammer

Min lille indre indianerjente sender en til din tøffe niese!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 20:38   #22
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om jenter og gutter, utkledning og rammer

Kjempetøff jente! Ulvejenta var de første tre karnevalårene i barnehagen utkledt som kanin. Fordi det var for skummelt å skulle være løve eller bjørn... I fjor ble presset så stort at det var feprinsesse (den kjente kombiløsningen - tiara og vinger...) som var det eneste mulige. Men nå tror jeg den verste rosafasen er over, og hun har begynt å snakke om en bursdagsfest hvor alle skal være utkledt som indianere!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 13:27   #23
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.418
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om jenter og gutter, utkledning og rammer

Tøffe niesa som stod imot presset!

Jeg håper jeg greier å holde tunga rett i munnen og dra fram litt fantasi og symaskin på de karneval- og utkledningsfestene som komer. Kanskje vi da sammen kan motstå presset om spiderman/hulken.

Prinsesseproblematikken har vi ikke her i huset - men jeg har ei niese som nok ikke kommer til å få barbie dvd selv om hun ønsker seg det. Heldigvis er det noe tanten ser på som mer fornuftig på ønskelista. Høyt fokus på pippi!

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no