|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva tenker du om noen venner plutselig tar turen innom? | |||
| Panik, panik, panik! Her må det ryddes! |
|
84 | 42,42% |
| De har nok sett det mer rotete enn hva det er nå. |
|
16 | 8,08% |
| Så hyggelig at de tar turen innom! |
|
90 | 45,45% |
| Annet |
|
8 | 4,04% |
| Deltakere: 198. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Originala
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Siden det ikke var flervalgspoll, måtte jeg krysse av for "annet". |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Jeg tenker at de har i hvertfall vett på å si i fra.
|
|
|
|
#64 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Dette er vel standarden hjemme hos oss:
|
|
|
|
#65 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Hadde vel tenkt så hyggelig! Og brukt de 5 min. på å rydde unna det som ser rotete ut.
|
|
|
|
#67 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?
|
|
|
#68 |
|
Quiet, please
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?
Fluke sa det.
|
|
|
#69 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Det kommer helt an på hvordan det ser ut her, men jeg har som mål å senke kravene vi har til hverandres hjem, så jeg har ikke noe i mot at folk kommer uten at det er ryddet og "shinet" her. Jeg trener vennene våre i å kunne spise hverdagsmiddager hos hverandre.
|
|
|
|
#71 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Er utrolig hva man får gjort på 5 min. Om sambo er hjemme så er det bare å finne frem kaffe etc, han er nøye på ting å det er aldri rotete her da. Men er det når han er på sjøen, da er det nok litt slappere men ikke værre enn att jeg klarer unna 5 min med rydding. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Det er noe med det at når folk gir beskjed så kort tid før de kommer så føler jeg på en måte at de forventer litt mer enn om de hadde gitt blaffen i å melde at de kom. Om noen skjønte den. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Tenker at det er hyggelig og panikkrydder i fem minutter.
|
|
|
#75 |
|
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Krysset av for "så hyggelig", men burde egentlig ha krysset av for "Annet" og lagt til hva jeg faktisk ville ha tenkt : "Jøss, så formell, ringe først?" |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Jeg tenker "hyggelig", også rydder jeg evt unna litt, samtidig som jeg lager kaffe, te eller noe. :avbalansert: |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Hyggelig! Får tid til litt småpynting på fem minutter da. Kjekt med roterom! |
|
|
|
|
|
#78 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?5 min er jo laaang tid
|
|
|
|
#79 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Hyggelig at de stikker innom, men panikken brer seg ja!
|
![]() |
|
|