Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Løk-hakker

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 14:53   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løk-hakker

Har du ikke food processor? Alle burde ha det i hus. Jeg bruker den til absolutt alt. Den hakker løk (deler den bare i 2, fjerner skrellet og mikser i 3 sekunder!), river gulrøtter, knuser kjeks, moser mat, hakker nøtter, sjokolade osv, pisker fløte og ALT. River ost gjør den og, bruker den mye til det. Hadde ikke klart meg uten!!

Jeg mener sånn liten maskin altså, ikke svær kjøkkenmaskin. Jeg har en som er ganske lik denne.

Gammel 31-10-06, 15:31   #2
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har du ikke food processor? Alle burde ha det i hus. Jeg bruker den til absolutt alt. Den hakker løk (deler den bare i 2, fjerner skrellet og mikser i 3 sekunder!), river gulrøtter, knuser kjeks, moser mat, hakker nøtter, sjokolade osv, pisker fløte og ALT. River ost gjør den og, bruker den mye til det. Hadde ikke klart meg uten!!

Jeg mener sånn liten maskin altså, ikke svær kjøkkenmaskin. Jeg har en som er ganske lik denne.

Jeg har en sånn en altså, men syns det er så mye å vaske opp for en liten løk.. hehe.

Gammel 31-10-06, 16:59   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg har en sånn en altså, men syns det er så mye å vaske opp for en liten løk.. hehe.

Hehe ja det kan godt hende. Jeg bare slenger hele herligheten i oppvaskmaskinen jeg, enkelt og greit. Men når jeg hakker løk er det liksom alltid noe annet som også skal hakkes eller moses, så da blir den jo brukt til litt mer.

Gammel 31-10-06, 19:36   #4
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg anbefaler Quick chief'en. Om dere skal på tur (f.eks hytte eller campingvogn) har dere en hel liten kjøkkenmaskin i den Quick chief'en.

Og jeg selger ikke Tupperware.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:26   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mini Quick Chefen, er kjempepraktisk, og fordelen med den er at det er bare tre deler; lokk, bolle og kniv.
Jeg bruker den bare til løk, og den lille bollen er så pen at den kan settes rett på bordet dersom det er behov for det, eller jeg har hakket for mye løk, tar jeg ut kniven, vasker den - og gjemmer den - setter på lokket og setter den inn i kjøleskapet. Boksen er helt tett og det lukter ikke løk i kjøleskapet.
Det lukter riktig nok løk av boksen, men den kan vaskes med bakepulver eller sitron, dersom jeg skal bruke den til noe annet som jeg ikke vil ha løklukt i

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 08:44   #6
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Mini Quick Chefen, er kjempepraktisk, og fordelen med den er at det er bare tre deler; lokk, bolle og kniv.
Jeg bruker den bare til løk, og den lille bollen er så pen at den kan settes rett på bordet dersom det er behov for det, eller jeg har hakket for mye løk, tar jeg ut kniven, vasker den - og gjemmer den - setter på lokket og setter den inn i kjøleskapet. Boksen er helt tett og det lukter ikke løk i kjøleskapet.
Det lukter riktig nok løk av boksen, men den kan vaskes med bakepulver eller sitron, dersom jeg skal bruke den til noe annet som jeg ikke vil ha løklukt i

Jeg har også denne: Kjempekjekk!

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:40   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tupperware sin løk kutter og den som er litt større.. Løk kutteren er GENIAL! Bruker den nesten hver dag.. skreller løken og kutten den i 4 og så bare vrir man noen ganger.. til og med gubben klarer å lage så små biter at jeg spiser det.. når vi har hotdog eller taco e.l setter jeg løken på bordet etter jeg har tatt av lokket og ut kniven.

Den er så liten at man kan kutte en halv løk. selv om den egner seg best til en hel.

den store deimot.. da må man ha en del løk vil jeg tro.. bruker den til pannekake røre jeg har ikke handmikser så jeg bruker den som det.. Fikk den som takke gave sist jeg hadde party.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.