Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Spill til Playstation 2?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 15:01   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spill til Playstation 2?

Hva koster Playstation 2 ?
Jeg spilte for første gang i helgen (buzz) og digger det jo
(Hadde jeg aldri trodd)..

Mulig dette er noe for sambo å få i julegave

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 15:29   #2
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen fikk Playstation og Buzz (samt Singstar ...som var mer til meg selv) til jul i fjor.
Vi har også kjøpt det nye Buzz.
Det ungene liker best er Eyetoy 3. Det er en fornøyelse å se på når 4 åringen spiller bowling. Står der på gulvet og vifter med armene. Jeg holdt på å dette av stolen av latter første gang han spilte det.
Og jeg ønsker meg nå dansematte.

Gammel 31-10-06, 15:31   #3
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Jupp, Buzz er kult! Ellers så liker jeg best spillene til Nintendo, elsker Mario, Zelda ol. Den siste tiden har det blitt svært lite spilling. Må liksom ha et par timer hvis jeg først skal sette meg til, og det bør heller ikke gå så lang tid mellom hver gang for da her jeg jo glemt alt (som ikke er lurt med f.eks. Zelda)...når jeg blir gammel, DA skal jeg spiller dataspill!

Gammel 31-10-06, 15:46   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For småbarn: Er det noen som har prøvd Nemo-spillet til PS2? Lurer på å kjøpe det til jul.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 16:04   #5
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil anbefale Eyetoy til de minste. Tuva elsker det spillet.....det gjør forresten min eldste også

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 16:29   #6
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

.... når jeg blir gammel, DA skal jeg spiller dataspill!

Jepp, det er min plan også

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 16:30   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Crash Bandicoot!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.