|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "NTB" på jobbMannen har en slik "NTB" på jobben, og da jeg jobbet der hadde jeg også mye kontakt med denne mannen.
|
|
|
|
#2 |
|
Lattermild "tøysetante"
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: "NTB" på jobbJeg har kjent flere slike og føler igrunnen ubehag når de vender seg fortrolig over cafè-bordet og skal fortelle meg siste nytt. Med et merkelig forventningens uttrykk, et lite lurt smil og oppspilte øyne. Saklige opplysninger er nå èn ting, men dette andre når de store høydene om det er litt pikant, eller bryter noen grenser i tillegg. Jeg har pleid å tenke at; slik som vedkommende sitter å gløder over dårlige (kanskje ikke helt sanne heller) nyheter om folk jeg vet hvem er, som ikke er tilstede - slik kan hun sitte og baktale meg når jeg reiser meg å går... Jeg prøver å vokte min tunge. Sladder kommer det skjeldent noe godt ut av. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: "NTB" på jobbSelv om man vet mye om andre er det ikke nødvendig å sladre videre om det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Smugleser
|
Sv: "NTB" på jobbJeg har noen NTB'er i nærheten, hvilket gjør at jeg også må sile informasjon som jeg selv gir ut.
|
|
|
#5 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "NTB" på jobbMamma jobber på et kjøpesenter her - og hele senteret er jo et eneste digert NTB-kontor...
|
|
|
#6 |
|
Det kommer seg
Hvor: På en gård
Sv: "NTB" på jobbJupp, jeg har jobbet sammen med ei som kan gå under benevnelsen NTB.
|
|
|
#7 |
|
fri
|
Sv: "NTB" på jobb
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Det kommer seg
Hvor: På en gård
Sv: "NTB" på jobb
Det ER ganske drøyt ja! Men dama er kjempe trivelig hun assa. Ikke noe å si på det.
|
![]() |
|
|