|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor små barn får julekalender?Lillegutt har nettopp blitt ett år, og jeg kommer ikke til å lage kalender til han i år.
![]() |
#3 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?Mannen vil at Knøtta skal få julekalender. Hun er et og et halvt år. Det ser jeg ingen vits i, og håper å drøye det i hvert fall til neste år, og kanskje også enda lenger.
![]() |
#4 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?jeg synes dette er vanskelig ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?Lillesøster er 20 mnd og får ikke julekalender i år.
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?Jentene fikk sin første julekalender da de var rundt tre år (eldste)
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?Storesøster fikk første gang i fjor, da var hun to og et halvt. Lillesøster på halvannet kommer derimot til å få allerede i år, fordi hun har et meget skarpt øye for rettferdighet og ville blitt helt fra seg om hun skulle klare seg uten pakke hver morgen når storesøster fikk. Det er nok et veldig søskenavhengig fenomen.
![]() |
#8 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?Jeg har alltid hatt kalender selv, bare med bilder i. Frem til min eldste datter var fire år var det den eneste vi hadde. I fjor, da hun var fire, hadde vi for første gang pakkekalender. Lillesøster var da to og de fikk pakke annenhver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?Knotten hadde egen sjokkiskalender i fjor, da var han litt over året. Det var dog faren og jeg som spiste all sjokoladen.
![]() |
#10 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?Jeg ser for meg at lillebror får kalender om to år, da er han 1 år og 10 mnd. Vesla fikk kalender da hun var 1 år og 3 mnd, kun for pappaen og min sin skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?Jeg lagde pakkekalender til Lillegutt første gang da han var to år (han har bursdag 3. desember). Han ville helt klart ikke savnet det om han ikke hadde hatt det, men han syntes det var veldig stas, og kom innimellom på det og snakket om det i over et halvt år etterpå, pekte på kjøkkenvinduet der pakkene hadde hengt og lurte på om det skulle komme pakker der igjen.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?
Tante Ru skal sende sjokkiskalender...
![]() |
#16 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?Vesla fikk for første gang i fjor. Da var hun nettopp fylt 3 år.
![]() |
#18 |
villende
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?Snupp kommer til å være 14 måneder i adventstiden og får ikke julekalender i år. Han skjønner ikke konseptet, så jeg ser derfor ingen grunn til at han skal få. Neste år får han kalender, det har svigermor spurt om er greit og jeg har sagt OK. Hun syr kalender til alle barnebarna og konkluderte selv med at det var litt vel tidlig i år. Hadde jeg villet ha til ham, så hadde han fått, men der er jeg og svigermor helt på nett. Forutsetningen er at den ikke inneholder snop (annet enn på lørdag, hvis svigermor bestemmer seg for å sy kalender med en lomme til hver dag). Hadde han hatt søsken så hadde han nok fått i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvor små barn får julekalender?Snuppa fikk i fjor da hun var 1.5 år - noe annet var helt utenkelig - for husfredens skyld.
![]() |
|
|