Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ringe før man kommer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-08, 14:16   #41
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ringe før man kommer?

Synes det er greit vite at de er hjemme og ønsker besøk.

Vi får aldri besøk så det er ikke noe tema her
Eller de får gangen vi får så liker jeg å vite det 5 min på forhånd men gjør inne noe om folk kommer uanmeldt heller. Men da må de tåle masse rot.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 15:05   #42
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ringer eller sender en sms før jeg drar på besøk til folk, og liker best at andre gjør det før de kommer hit også.

Enig!

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 15:13   #43
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg syntes det er veldig hyggelig med besøk, men forventer at besøkende kan gi et lite pip på forhånd.

Her er det ganske full fres hele tiden, og ofte sitter jeg og jobber om ettermiddagen/kvelden.Da passer det ikke like geit med besøk.
Det kan være andre gruner til at det ikke passer også som nevnt, at man kanskje har kranglet eller man rett og slett er ganske uopplagt og sliten.

Forøvrig sender jeg en sms eller ringer dersom jeg har lyst til å besøke noen.

Gammel 24-01-08, 15:28   #44
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke skjønne at det er frekt å gå på uanmeldt besøk til andre. Gjør man det så er man da klar over at man kan få nei, at de ikke er hjemme etc. Jeg har ingen problemer med uanmeldte besøk. Som regel passer det helt greit, jeg bryr meg fint lite om det er rotete.

For meg er uanmeldte besøk, den ene eller andre veien, som regel forbundet med korte besøk. Jeg kan finne på å ringe på hos noen hvis jeg går tur forbi o.l. Da forventer jeg ikke å få komme inn og sette meg ned lenge. Passer det så passer det, hvis ikke går jeg videre.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 15:45   #45
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ringe før man kommer?

Jeg synes alltid det er hyggelig med uanmeldte besøk. De som gjør det er bare gode venner som kjenner oss godt uansett. Og de vet at det ikke alltid er strøkent her, og jeg kan være helt ærlig med dem hvis det virkelig ikke passer. Men det er sjelden, hvis vi hadde planlagt noe kan jeg stort sett endre på det.
Hvis vi spiser middag blir de bare bedt inn også spiser vi ferdig, det er da ikke noe problem. Lager jeg mat så lager jeg bare ekstra til dem også.
Jeg har sagt at det ikke passer et par ganger, og da har det vært fordi avkommet har vært skikkelig dårlig, eller hatt en krise akkurat der og da.
Jeg drar bare på uanmeldt besøk til gode venner også, man kjenner jo vennene sine så godt at man vet om de synes det er hyggelig eller ei. Nå er det sjelden det skjer, og da bare hvis jeg er alene elns. stort sett, for med avkommet og hennes spesielle behov er det vanskelig. Men det vet også alle som kjenner oss.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.