|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringe før man kommer?Synes det er greit vite at de er hjemme og ønsker besøk. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Ringe før man kommer?Jeg syntes det er veldig hyggelig med besøk, men forventer at besøkende kan gi et lite pip på forhånd.
|
|
|
#44 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Ringe før man kommer?Jeg kan ikke skjønne at det er frekt å gå på uanmeldt besøk til andre. Gjør man det så er man da klar over at man kan få nei, at de ikke er hjemme etc. Jeg har ingen problemer med uanmeldte besøk. Som regel passer det helt greit, jeg bryr meg fint lite om det er rotete.
|
|
|
#45 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ringe før man kommer?Jeg synes alltid det er hyggelig med uanmeldte besøk. De som gjør det er bare gode venner som kjenner oss godt uansett. Og de vet at det ikke alltid er strøkent her, og jeg kan være helt ærlig med dem hvis det virkelig ikke passer. Men det er sjelden, hvis vi hadde planlagt noe kan jeg stort sett endre på det.
|
![]() |
|
|