Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Skal du se Sørgekåpen på NRK ikveld?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 22:27   #21
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du se Sørgekåpen på NRK ikveld?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Kom først inn nå. Hvordan begynner den igjen?

Med langsomme nærbilder av blad med fluer på. Minnet meg om den gangen jeg gikk på filmskole.

Gammel 03-01-08, 23:53   #22
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hva syns dere da?
Likte den godt jeg. Har lest boka, men greier ikke å huske hvem morderen er .. Tenk å hatt klisterhjerne da dere...

Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 01:20   #23
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

fra aftenposten

Sitat:

Norsk kriminalserie etter Unni Lindells roman, Sørgekåpen. En ung kvinne blir funnet drept i sitt eget hjem. Noen dager senere forsvinner også hennes sønn. Cato Isaksen og hans team starter etterforskningen og oppdager at en veninne av den drepte har vært forsvunnet i over et år. Medvirkende:Reidar Sørensen, Kyrre Haugen Sydness, Fridtjov Såheim, Jannike Kruse Jåtog, Tone Danielsen, Cecilie A. Mosli, Sondre Krogtoft Larsen. Regi:Thomas Kaiser. (fra Sesams TV-guide)

Hva? Er ikke Bjørn Sundquist med?!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 02:17   #24
Frantzen
Passiv

Standard

Spennende!
Men den draps-scenen ble jeg virkelig uvel av... skrudde av tv'n et øyeblikk mens jeg begynte å grine før jeg kom på at det bare var fiksjon og jukseblod.. :følsom:

Har lest flere bøker av Lindell, men ikke denne. Gleder meg til neste episode!

Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 07:46   #25
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Så den, og skal definitivt se episodene fremover også.

Gammel 04-01-08, 08:02   #26
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Veldig spennende.

Gammel 04-01-08, 08:04   #27
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Hva? Er ikke Bjørn Sundquist med?!

Nei, han er ikke med.
Pleier ikke å være med i Lindell sine men Fossum.

Gammel 04-01-08, 21:01   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes den var bra.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 21:30   #29
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Går i reprise på NRK3 nå.

Gammel 04-01-08, 21:38   #30
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Jeg så og dette virker lovende.

Gammel 04-01-08, 21:39   #31
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Skal du se Sørgekåpen på NRK ikveld?

Jeg visste ikke at jeg skulle det, men etter denne tråden ble det sånn alikevel, så den på nett-tv sent i går, og nå venter jeg på fortsettelsen!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:23   #32
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, glemte at den gikk jeg. Jeg har lest boken, men husker lite. Jeg er fæl til å blande, det jeg husker er jeg ikke sikker på om hører til denne boken.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:36   #33
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Som sagt; nett-tv!
Den er lagt ut, bare å klikke seg inn på nrk og se, helt gratis.

Gammel 24-01-08, 16:07   #34
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva syns dere ?
Jeg likte det ganske godt, men ble veldig skuffet over at både jeg og mannen avslørte morderen ganske tidlig.

I kveld starter Nattsøsteren.

Gammel 24-01-08, 16:11   #35
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Oj, jeg har glemt å se de to siste episodene *iler til web-tv*.

Gammel 24-01-08, 17:44   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal se Nattsøsteren ja.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 17:49   #37
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Skal se Nattsøsteren ja.

Den leste jeg i sommer så der husker jeg i det minste plottet.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 19:55   #38
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Skal se Nattsøsteren ja.

Skal jeg og. Får ikke sett første episode pga jente-filmaften, men skal ta opp, og se en annen dag.

Gammel 24-01-08, 20:42   #39
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Takk for påminnelsen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.