|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Trondheim på en søndagJa, hva finner man på i Trondheim på en søndag? Museer? Utstillinger? Kafeer? Gode og noenlunde billige spisesteder? Har ikke være i Trondheim på hundre år og husker knapt hvordan byen ser ut.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo Sist redigert av Gremli Skremli : 31-01-08 kl 20:09. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Trondheim på en søndagHva? Søndag? Hvilken søndag? |
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trondheim på en søndagFørstkommende søndag er det familiearrangemetn på Sverresborg, om det er da du er her. I tillegg er det en fin utstilling med lekre strikkeplagg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Trondheim på en søndagJeg sier jo hva jeg er ute etter!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Trondheim på en søndagBiblioteket har søndagsåpent, bibliotekskafeen også (kanelboller!). Hvilke museer som er aktuelle er vel litt avhengig om du har med barn eller ikke. Med barn er jo vitensenteret et bra sted. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trondheim på en søndag