Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trondheim på en søndag

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-08, 18:53   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Trondheim på en søndag

Ja, hva finner man på i Trondheim på en søndag? Museer? Utstillinger? Kafeer? Gode og noenlunde billige spisesteder? Har ikke være i Trondheim på hundre år og husker knapt hvordan byen ser ut.

Legger til: Vi er to voksne damer og har ikke med oss barn.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo

Sist redigert av Gremli Skremli : 31-01-08 kl 20:09.
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 19:01   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Trondheim på en søndag

Hva? Søndag? Hvilken søndag?

Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 19:23   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Førstkommende søndag er det familiearrangemetn på Sverresborg, om det er da du er her. I tillegg er det en fin utstilling med lekre strikkeplagg.

Ellers er det jo en fordel om du sier ha du er ute etter. Ringve Museum er vel kun oppe på søndager i denne perioden,

Middelaldermuset er spennende, Det jødiske museumet også (bare en søndag i måneden).

Kunstforeningen, kunstindustrimuseet osv er verd et besøk.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 20:00   #4
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sier jo hva jeg er ute etter! Takk for tips!

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 20:06   #5
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Biblioteket har søndagsåpent, bibliotekskafeen også (kanelboller!). Hvilke museer som er aktuelle er vel litt avhengig om du har med barn eller ikke. Med barn er jo vitensenteret et bra sted.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 20:24   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg sier jo hva jeg er ute etter! Takk for tips!

Jeg mente litt mere spsifikt.

For deg alene, eller med unger.

Er du musikkinteressert er Ringve toppen, men det er kun museet på låven som er oppe om vinteren.

Kunstinteressert så er det en utstilling med Cobra kunst
http://www.tkm.museum.no/index.php?p=2-2-2

Nordenfjeldske kunstindustrimuseum har alltids noe spennende.
http://www.nkim.museum.no/Norsk/generellinformasjon.htm

Med større barn er vitensenteret (vis a vis biblioteket) morsomt.

Det er vel en del kinesiske resturanter osv som har søndagsbuffet også har Grenaderen det. Jeg har ikke prøvd noen av delene.

Credo derimot er toppen, og rettene i baren er rimelige, men serveres de på søndager???

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 20:25   #7
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg anbefaler Dromedar på Bakklandet.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 23:12   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lunsj på Bare Blåbær på Solsiden.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 22:51   #9
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Kaillkarsk og shæmt bløutkak?

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 22:53   #10
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg anbefaler Dromedar på Bakklandet.

Bakklandet er deilig en rolig søndags formiddag.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.