Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Favoritt-te?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 15:32   #21
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favoritt-te?

Grønn te i alle former - nam!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 15:41   #22
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Yogi te med lakris, nam!!

Gammel 01-02-08, 15:45   #23
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvor kjøper man denne London ett-eller-annet-teen?

Helsekost, blant annet.

Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 16:37   #24
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*Grønn te (bl.a Oolong og Jasmin pearl)
*Hvit te
*Grønn te med smak : Jordbær/ananas og Gresshoppete.

Jeg drikker teen uten sukker eller søtningsmidler.

Drikker ikke posete, kun når noen serverer meg det.

Sist redigert av Frost : 01-02-08 kl 19:14.
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 17:33   #25
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Hvit te!

Gammel 01-02-08, 17:37   #26
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Grønn te med sitron , uten sukker/sukketter.

Gammel 01-02-08, 17:45   #27
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Hvit te!

Jaah!

Gammel 01-02-08, 18:32   #28
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Åh, jeg tror Lady of Tahiti må være noe av det absolutt beste du kan servere meg i en kopp.
Det er en løsvekt-te, en "klassiker" fra 90-tallet - i alle fall drakk jeg og venninnene mine bøttevis av den.
Hawaii Sunrise og China Keemun drakk jeg også mye av.

Av posete er jeg svak for Twinings Apple,Cinnamon & Raisin, men til en god, gammeldags frokost med brødskiver med ost, er det bare Liptons Yellow Label som duger.

Gammel 01-02-08, 18:53   #29
Måne
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2008
Måne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Earl Grey

Måne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 18:54   #30
Måne
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2008
Måne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Og så syns jeg Confecta har mange god, økologiske tetyper i pose

Måne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 19:06   #31
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Rart at så få drikker hvit te. Siden trossalt hvit te er mest sunneste teen som er på markede.

Gammel 01-02-08, 19:06   #32
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Chaite, gjerne rooibush varianten. Har mye godt i skapet fra urtehagen min og drikker ofte peppermynte, grønnmynte og litt salvie som te om kvelden. Noe annet som er kjempegodt er hylleblomster, men det er veldig svettedrivende.

Gammel 01-02-08, 19:32   #33
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

The du Hammam Rouge

Nydelig roibush te fra Palais du the. Te butikk på nett og på grünerløkka og majorstua (de har den bare der) Uten tein, og helt super med og uten melk. Snuppa elsker den til fokost i helgene.

Er ellers enig i at London Fruit and Herb Company lager nydelig frukt te, men hvor får man kjøpt den?

Gammel 01-02-08, 20:32   #34
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Den de har på Totalen. Bestemors have mener jeg den heter.

Gammel 01-02-08, 20:38   #35
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Rart at så få drikker hvit te. Siden trossalt hvit te er mest sunneste teen som er på markede.

Eg drikk kvit te med jamne mellomrom, men synes i grunnan at den smakar litt lite. Svart te drikk eg vedig sjeldan. Det går mest i grønn te og krydder- og urtete.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 21:04   #36
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

The du Hammam Rouge

Nydelig roibush te fra Palais du the.

Åh, har de den i Rooibos også? Jeg har den bare i grønn te, men da må jeg rase ned dit i morgen og kjøpe Rooibosen også.

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg drikk kvit te med jamne mellomrom, men synes i grunnan at den smakar litt lite. Svart te drikk eg vedig sjeldan. Det går mest i grønn te og krydder- og urtete.

Hvit te er greit nok, men liker smaken av urtete og rooibos bedre. Jeg drikker ikke te hovedsaklig for at det skal være sunt, men for at jeg skal like smaken. Men hvis man først skal snakke om sunt så er rooibos et temmelig godt valg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 22:16   #37
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sitat:

glitterchick
Åh, har de den i Rooibos også? Jeg har den bare i grønn te, men da må jeg rase ned dit i morgen og kjøpe Rooibosen også.

De har den bare i Vibes gate, og ikke på løkka - var innom der for å kjøpe, og klarte ikke finne den. Ikke skjønte hun litt småsure i butikken hva jeg mente heller. Teen er helt suveren! Må prøve den i grønt jeg da.

Gammel 01-02-08, 22:19   #38
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er nok litt kjedelig siden Earl Grey er favoritten. Koser meg også med eple eller appelsinteen til London Fruit and Herb company.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 22:23   #39
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For tiden så drikker jeg ikke så mye te, men ellers er jeg en stor tedrikker.

Jeg drikker mye fruktte fra Celestial Seasons (tror jeg det heter), Peppermyntete fra Harrods (den må være fra Harrods etter at jeg ikke lenger finner Liptons peppermyntete i Norge), Chai (med melk og sukker), litervis med Earl Grey og Adventste fra den lille krimskramsbutikken i "hjembygda" mi. Palais du The har også mye snaskens og jeg skjønner at jeg må prøve The du Hammam.

Da jeg ammet drakk jeg utrolig mye ammete, og spesielt ett merke syns jeg smakte utrolig godt (det gikk minst en eske i uken).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 22:23   #40
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en sucker for en bøtte med Earl Grey, men gi meg gjerne Gresshoppe eller Bestemors hage! (Stockfleth's)

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.