Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Og moralen er ...

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 23:04   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og moralen er ...

Min fantastiske kjæreste og jeg hadde vært sammen i over ett år og vi hadde bestemt oss for å gifte oss.

Det var bare en liten ting som plaget meg. Det var hennes vakre lillesøster. Hun var 22, Hadde trange shorts og gikk ofte uten bh. Hun bøyde seg ofte frem når hun var nær meg, og jeg fikk alltid se mer enn jeg burde av hennes private deler. Det måtte være med vilje, hun gjorde det nemlig aldri i nærheten av noen andre.

En dag ringte lillesøsteren og bad meg komme over for å se over bryllupsinvitasjonene. Hun var alene når jeg kom dit, og hun hvisket til meg at hun lengtet etter meg og hadde følelser for meg som hun ikke kunne komme over. Hun sa at hun ville elske med meg bare én gang før jeg giftet meg og egnet mitt liv til hennes søster.
Jeg var i sjokk, og kunne ikke få frem ett ord. Hun sa: 'Jeg går opp til
soverommet, og om du vil ha en siste ville svingom, bare kom opp og ta meg.'

Jeg var som forstenet da jeg så henne gå opp trappen. Da hun kom til toppen dro hun av seg trusen og kastet den ned trappen mot meg. Jeg sto der en stund, så snudde jeg meg og gikk rett mot ytterdøren. Jeg åpnet døren og gikk mot bilen min.

Utenfor sto hele min kommende familie og klappet i hendene. Med tårer i
øynene klemte min svigerfar meg og sa 'Vi er virkelig glade for at du har klart vår lille test...- Vi kunne ikke ønsket oss en bedre mann til vår datter, velkommen til familien!

*Og moralen i denne historien er: Oppbevar alltid kondomene dine i bilen!

Gammel 01-02-08, 23:08   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og moralen er ...

Eg som trudde du var ei dame

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 23:10   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, vel, skinnet kan bedra.

Gammel 01-02-08, 23:11   #4
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tydeligvis.

Gammel 01-02-08, 23:11   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Gammel 01-02-08, 23:14   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 00:13   #7
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Gullfin den der .

Gammel 02-02-08, 01:00   #8
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fantastisk, hehe

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.