Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Spikker du?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Se resultatene: Hvordan spikker du?
Jeg spikker på alt på en hånlig og slem måte 5 8,62%
Jeg spikker på alt på en høflig måte 5 8,62%
Jeg spikker på alt på en diskret måte 7 12,07%
Jeg spikker ikke i det hele tatt 23 39,66%
Jeg spikker på SMS-språk 13 22,41%
Jeg spikker på tegnsetting 9 15,52%
Jeg spikker på store/små bokstaver 12 20,69%
Jeg spikker på dialektbruk 7 12,07%
Jeg spikker på orddelingsfeil 12 20,69%
Jeg spikker på skrivefeil 10 17,24%
Jeg spikker på tregubber 5 8,62%
Dustepoll 13 22,41%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 58. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-08, 13:06   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Spikker du?

Er du en flisespikker når det kommer til språkbruken her på forumet, og til hvilken grad?

Selvfølgelig kommer pollen, må bare spikke den først!

Pollen er forøvrig ikke anonym og en flervalgspoll. :kartlegger brukerne:

Gammel 02-02-08, 13:09   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spikker du?

Nei, det gjør jeg ikke, i allefall ikke for å hevde meg selv.
Jeg kan kanskje kommentere hvis noen har skrevet noe veldig feil som jeg synes er morsomt hvis det gir en helt annen mening enn det det er ment som, men da påser jeg at vedkommende som har kommet med leifen er fullstendig klar over at det ikke er kritikk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 13:11   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spikker når jeg har lyst.

Sjelden på en slem måte, men det har vel forekommet.

Jeg syns spikkedelen av dette forumet er utrolig morsomt, og jeg tåler å bli spikket på selv.

Gammel 02-02-08, 13:13   #4
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg spikker når jeg har lyst.

Sjelden på en slem måte, men det har vel forekommet.

Jeg syns spikkedelen av dette forumet er utrolig morsomt, og jeg tåler å bli spikket på selv.

Nemlig.

Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 13:44   #5
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Dustepoll!

Jeg er en skapspikker.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 13:45   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Er du en flisespikker når det kommer til språkbruken her på forumet, og til hvilken grad?

Selvfølgelig kommer pollen, må bare spikke den først!

Pollen er forøvrig ikke anonym og en flervalgspoll. :kartlegger brukerne:

Spør du fordi jeg påpekte at det heter ..."da dere var barn..."?

Jeg så akkurat at det var du som hadde laget den pollen.

Gammel 02-02-08, 13:47   #7
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Kan faktisk ikke huske at jeg har gjort det her inne med noen brukere! Men om jeg gjør det så mener jeg ikke noe vondt med det.

Gammel 02-02-08, 13:49   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spikker sjelden selv og vil gjerne bli spikket på. Jeg ønsker mindre skrivefeil så om noen gjør meg oppmerksom på det er det helt ok.

Selv om jeg ikke spikker selv så har jeg lyst til å kommentere ord delings feil innimellom. SMS-språk og dialekt er heller ikke skriftformer jeg forfekter.

Jeg har ikke stemt, forresten.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 13:49   #9
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg spikker aldri.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 13:51   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spikker stadig vekk.

Gammel 02-02-08, 13:52   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Kan faktisk ikke huske at jeg har gjort det her inne med noen brukere! Men om jeg gjør det så mener jeg ikke noe vondt med det.

Du spikker aldri og spikker alltid du. :se pollresultat:

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 13:56   #12
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg småspikker litt.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 14:01   #13
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte at jeg spikker på en slem måte, for spikking oppfattes gjerne som slemt uansett hvordan man gjør det. Og så passet ikke høflighetsvarianten heller. Jeg er nok et sted i midten.

Gammel 02-02-08, 14:13   #14
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg spikker ikke.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 14:14   #15
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Azi, det går ikke an å huke av på både Jeg spikker på alt på en diskret måte og Jeg spikker ikke i det hele tatt.

Gammel 02-02-08, 14:29   #16
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spikker overskrifter. Eller, egentlig så retter jeg overskrifter. :maktsyk:

Gammel 02-02-08, 14:31   #17
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Spør du fordi jeg påpekte at det heter ..."da dere var barn..."?

Jeg så akkurat at det var du som hadde laget den pollen.

Nei det så jeg tilfeldigvis rett etter at jeg postet denne. Jeg selv tåler spikking nemlig!

Gammel 02-02-08, 14:34   #18
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg spikker overskrifter. Eller, egentlig så retter jeg overskrifter. :maktsyk:

Så flott da, spikk litt på denne om du er grei!

Og jammen var den spikket på allerede gitt!

Sist redigert av Mirasol : 02-02-08 kl 14:35. Årsak: For treig!
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 14:36   #19
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Så flott da, spikk litt på denne om du er grei!

Og jammen var den spikket på allerede gitt!

Gammel 02-02-08, 14:37   #20
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg savner alternativet: Ikke ennå.
Som fersk på forum kjenner jeg ikke folk og sjargongen her godt nok til å vite hvem som tåler et spikk og hvem som ikke gjør det.

Ellers hender det at jeg spikker opptenningsved.

Emneord
dustepoll

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.