Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Krybbedød relatert til feil i hjernestammen? (comcast news)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 20:58   #7
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Krybbedød relatert til feil i hjernestammen? (comcast news)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Når man legger barnet på ryggen og ellers gjør det anbefalingene sier, så er det ikke mer man KAN gjøre. Eller kanskje det bare er mitt hode som virker på den måten? At da er det liksom ute av mine hender og over i skjebnens og den kan jeg ikke bry meg om. Som at jeg ikke kan gå rundt og engste meg for lynnedslag, hvis dere skjønner.

Tenker veldig som deg, men sleit veldig da snuppa var liten og bare ville sove på magen. Opprinnelig var hun en sidesover, men fikk hoftepute da hun var to uker, og kunne ikke lenger sove på siden. Første gang etter hun fikk puta og sov mer enn en time var da jeg la henne på magen. Jeg synes det var skikkelig ekkelt husker jeg.

Veldig spennende om de faktisk har kommet fram til et svar i forhold til krybbedød.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.