|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Free Toy Inside!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Aloe vera uten effekt i vaskemiddelLilleborg markedsfører sitt nye vaskemiddel med en ingrediens som ikke har noen effekt. - Navnet har en positiv klang for mange, sier forbrukerombud Bjørn Erik Thon.
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aloe vera uten effektAloe Vera brukes til brannskader. Jeg skjønner ikke hva det har i vaskemidler å gjøre. Det beste effekten ved sår er å kutte en del av planten og gni på såret.
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Aloe vera uten effektÅrsaken til at det blir gjort omfattende analyser av aloe vera-produkter er at det angivelig blir solgt mye mer av plantestoffet enn det blir produsert i verden. Rapporten fra SINTEF påpeker at flere av drikkene som selges derfor kan representere en helserisiko fordi de inneholder tilsetningsstoffer som ikke er avmerket i innholdsfortegnelsen.
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Aloe vera uten effektDr. Greves intimsåpe inneholder også aloe vera. Og det er kun fordi de visste at det var en salgsvennlig ingrediens. Tåpelig. Så ergo kjøper ikke jeg den såpen. Kommer ikke til å kjøpe aloe vera-vaskemiddel heller. Makan til sprøyt.
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Aloe vera uten effektAlovera har jo rensende effekt da. Vi brukte et aloverabassert vaskemiddel en tid, og det var veldig skånsomt mot klær og allergivennlig. Men å tilsette det i et kjemisk vaskemiddel synes jeg høres ut som en stor vits. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Aloe vera uten effekt
Nøyaktig det jeg også tenkte da jeg leste om at de kun tilsatte mikroskopiske mengder for at det skulle kunne markedsføres med "aloe vera". Ikke noe Dr.Greve her i huset nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddelDe fleste aloe vera produkter inneholder minimalt med Aloe Vera.
![]() |
#9 |
♡
|
![]() Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddelSå i butikken at det er kommet ny Libresse med Aloe Vera
![]() |
#11 |
--
|
![]() Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddelDet må jo være at en god del faller for det siden det stadig vekk blir produkter med Aloe Vera også... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddelMen det lukter godt.
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddelDet er sikkert noe tull i vaskemiddel og slikt, men det kan vel være greit i dusjsåper, sjampoer osv? Aloe Vera virker jo fornyende på huden, og jeg har vel aldri hatt så nydelig hår som etter at jeg begynte å bruke Jäson Aleo Vvera sjampo og balsam.
![]() |
#15 |
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddelHar ikke noe tro på å ha aloe vera i vaskemiddel.Men noe helt annet til kropppleie,det vet jeg funker.
![]() |
#16 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddelJa det funker i kroppspleie, men da må det være mer enn bare mikroskopiske mengder. Det var jo det fks. Dr.Greve gjorde. De innrømte at det ikke var nok til å virke for noe som helst - det var kun for å selge mer med Aloe Vera i navnet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddelJeg og tenkte automatisk på intimsåpa til Dr Greve da jeg så vaskemiddel med Aloe Vera -
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddelDet gjelder "alt" som ineholder Aloe Vera. Folk vil gjerne ha produkter som inneholder det, så man tilsetter litt, men man klarer ikke å beholde plantens positive effekter i et industrifremstilt produkt. Så tilsetter man andre, kjemiske ting, som forhåpentligvis skal virke tilsvarende lindrende.
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel
Det som slo meg først når jeg så at det var å finne, var at det må nå klø noe innforj**** !!!
![]() |
|
|