|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?DOL-SM-NM og nå stor tilhenger av FP |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg var litt innom SM og litt mye på NM.
![]() |
#23 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Har ikke vært inne på noen av de overnevnte foraene. Men har vært inne og kikket på Mammanett. Er det et FP- wannabe eller??? Aner ikke hva som kom først jeg, altså! Jeg syntes det virket veldig rotete og uoversiktlig....
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?
Jeg også. FP er et godt eksempel på at Kardemommeloven funker i praksis. Er det lov å slarve litt om NM på en sen lørdagskveld? Sist redigert av daffy : 03-02-08 kl 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Har vert på SG og er på NM , men liker meg best her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er også svært sjeldent på NM etter at FP startet!
![]() |
#27 |
Guardian of the galaxy
|
Det er jo ikke ønskelig at dette forumet skal drive å sladre negativt om andre forum, og jeg vet at moderatorene her har bedt oss la det være tidligere, så det er mulig noen tråder i kveld blir "rynket på nesen av" av moderatorene. Men utestengt blir du ikke
![]() |
#28 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg startet forumkarrieren på BiM. Dessverre får jeg vel si, for det var i overkant mange tullinger der synes jeg, i tillegg til at forumet ble drevet på en lite tiltalende måte. Jeg var vel så vidt innom SM, men skjønte ikke bæret. Jeg skjønte heldigvis bæret etterhvert og havnet på NM litt etter fødselen. Jeg har fått mange fine bekjentskaper fra den tiden, og heldigvis har et stort antall av disse flyttet hit til FP.
![]() |
#29 |
Like blid!
![]() Sv: har "alle" her vært på SM og NM?
Samme her. Jeg var på SG også.
![]() |
![]() |
#30 |
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg begynte min forum-karriere på DOL, men var mest leser der. Deretter meldte jeg meg in på SM, og vandret med til NM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Hertuginne
|
Kirsebær har helt rett. Vi liker ikke at man "baksnakker" andre forum, være seg NM, BiM eller andre, men siden vi mener at våre medlemmer er voksne nok til å moderere seg selv så holder det som oftest med en bitteliten pekefinger.
![]() |
#32 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg har vært litt innom SM og NM, men liker meg best her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg fant SG i 2004, hvor jeg har møtt flere som er mine beste venner IRL nå. Har ikke vært på SM og NM, men var en stund på FUB/Ønskebarn. Nå er jeg her.
![]() |
#35 |
padawan
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg var på SG, SM, NM og FP i den rekkefølgen.
![]() |
#36 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg er jo forumjunkie, så klart jeg har vært innom både SM og NM. Jeg hadde min forumstart på Kvinneguiden (før jeg ble gravid), jeg var også innom barn i magen, men følte liksom ikke at jeg ble kjent med noen der - ble mye slenging med leppe.
![]() |
#37 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Sg Sm Nm Fp
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson Mamma til poden 05 og prinsessen 11. Sist redigert av *HH* : 03-02-08 kl 10:50. Årsak: Gaaah |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Bim, SM, NM, BP med barselgruppa mi, og så hit. |
![]() |
![]() |
#39 |
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: har "alle" her vært på SM og NM?
Jupp, samme regla her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?SM - NM - SG - SM - NM - NÅ: TT (deler av barnselgruppen flyttet dit) og FP.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 03-02-08 kl 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
unevnelig forum |
|
|