Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nicket mitt...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 20:23   #21
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nicket mitt...

Himmel. Hvor mange nick har du hatt? To her inne og et på NM?

Gammel 01-11-06, 20:30   #22
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Himmel. Hvor mange nick har du hatt? To her inne og et på NM?

hehe.. neida. jeg bare registrerte meg her inne for en god stund siden, med et annet nick, men jeg klarte ikke være aktiv med et nick som ikke passet meg.
Prøvde mange nick på Nm også før jeg slo meg til ro.

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 01-11-06, 20:34   #23
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

hehe.. neida. jeg bare registrerte meg her inne for en god stund siden, med et annet nick, men jeg klarte ikke være aktiv med et nick som ikke passet meg.
Prøvde mange nick på Nm også før jeg slo meg til ro.

Trodde det bare var lov å bytte nick en gang på NM? Eller rettere sagt: At det bare er lov å bytte mellom to nick, for du kan bytte og bytte tilbake.

Silence er ikke aktiv  
Gammel 01-11-06, 20:35   #24
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Trodde det bare var lov å bytte nick en gang på NM? Eller rettere sagt: At det bare er lov å bytte mellom to nick, for du kan bytte og bytte tilbake.

Det var vel sikkert før denne regelen kom at jeg byttet da...

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 01-11-06, 20:53   #25
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

hehe rart navn

Langt, kort whatever... syntes det var bra jeg

Lurer veldig på historien bak det da, du hadde slettet den ser jeg...

pm? Veeeeldig nysgjerrig!!!!

Lille Blink er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.