Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker du nick?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-08, 14:49   #21
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker du nick?

Jeg kjenner igjen de som er mest aktive.

Gammel 04-02-08, 14:51   #22
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg legger merke til og husker de som er aktive ja. Det hjelper på å ha stabile avatarer å knytte til nick'ene da....

Gammel 04-02-08, 14:54   #23
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg legger så absolutt merke til nick her inne, og noen følger jeg mer med på enn andre, akkurat som IRL.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 14:55   #24
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker stort sett nick tror jeg. Selv om jeg enkelte ganger kan bli litt sjokkert over å plutselig se noen som har 1500 innlegg og jeg ikke har lagt merke til dem før.

Gammel 04-02-08, 14:58   #25
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg mener at jeg husker de fleste her inne. Kjenner en del igjen fra NM. Noen har i tillegg utmerket seg med skrivemåte og sterke meninger.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 14:59   #26
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg husker nick.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:01   #27
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt fersk her, men har allerede merket meg noen nick, hvordan de formulerer seg og hva de mener om ditt og datt. Det er halve moroa med å være på forum, synes jeg. Hvis man bare går inn i enkelttråder og svarer uten å "lagre" andre innlegg, blir man jo ikke kjent med noen.

Gammel 04-02-08, 15:06   #28
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg er helt fersk her, men har allerede merket meg noen nick, hvordan de formulerer seg og hva de mener om ditt og datt. Det er halve moroa med å være på forum, synes jeg. Hvis man bare går inn i enkelttråder og svarer uten å "lagre" andre innlegg, blir man jo ikke kjent med noen.

Nemlig!
Å legge merke til nick, å huske de forskjellige svarene, slik blir man "kjent med" sine med-debattanter.

Gammel 04-02-08, 15:11   #29
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker nick veldig godt. Generelt husker jeg både navn og ansikt veldig godt i RL også, det har skjedd flere ganger at jeg føler meg en smule dum fordi jeg husker navn og ansikt på folk som overhodet ikke husker hvem jeg er i det hele tatt.

Men jeg må likevel innrømme at jeg nettopp har lært meg at du heter Kasia og ikke Kaisa.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:12   #30
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Husker nick.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:15   #31
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner veldig mange nick, men det er en del som går meg hus forbi - spesielt gjelder dette nick som er (varianter av) ordinære damenavn (er det noen nick med herrenavn?) som i tillegg *ikke* har avatar så har jeg ikke sjanse til å huske hvem-skrev-hva uansett hvor velskrevet innlegget måtte være (no offence, Hannah og Lindamor - ).

Gammel 04-02-08, 15:16   #32
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Men jeg må likevel innrømme at jeg nettopp har lært meg at du heter Kasia og ikke Kaisa.

Jeg tror du er i godt selskap Noba. Det er mange som tror og har trodd det. Jeg har til og med laget en poll om det en gang tror jeg. :selvopptatt:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:16   #33
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

(er det noen nick med herrenavn?)

Jeg vet om en, i alle fall.

Gammel 04-02-08, 15:17   #34
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jammen godt at du husker det, Skilpadda!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:17   #35
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg vet om en, i alle fall.

Hvis det er BM du tenker på så tenkte jeg mer i gaten "Trulsefar", "Petter" og "Nilsemann".

Gammel 04-02-08, 15:18   #36
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville definitivt husket Trulsefar og Nilsemann.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:19   #37
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvis det er BM du tenker på så tenkte jeg mer i gaten "Trulsefar", "Petter" og "Nilsemann".

"Trulsefar" er ikke det første jeg tenker på når noen sier herrenavn, akkurat.

Gammel 04-02-08, 15:20   #38
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Det er forresten en som heter "anders". Men h*n har ikke postet noe foreløbig.

Gammel 04-02-08, 15:20   #39
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Trulsefar" er ikke det første jeg tenker på når noen sier herrenavn, akkurat.

Siden jeg skrev damenavn så kom jeg på at jeg har lært "damer og herrer", "kvinner og menn" og "jenter og gutter" - da hadde jeg ikke noe annet valg i følge stemmene i hodet mitt. (Var det Arne Scheie (?) som lærte meg dette? )

Gammel 04-02-08, 15:23   #40
Dama
Liten, sterk, smart

Dama sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Dama har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg husker nick veldig godt. Nicket og avataren blir et bilde som til sammen blir en person. Her har jeg ikke fått festet så mange ennå, men der jeg kommer fra har jeg egentlig ganske god oversikt.

Dama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.