Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når kan barn sitte i forsetet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-08, 07:43   #25
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når kan barn sitte i forsetet?

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

en liten opplysning til de av dere som er så redd for airbagskader:
det er uhyre sjelden at den utløser seg i lav hastighet!! nesten hele bilfronten kan være trykt inn før airbag utløses. og man må stort sett treffe veldig forfra(gjerne midt foran på egen bil) for at den skal slå ut.
ser ingen vits i å bli overhysterisk selv om jeg også er opptatt av mine barns sikkerhet i bil. mulig noen her inne sitter med en annen forestilling.

Jeg vet om et lite barn som omkom pga. airbag som kom ut da bilen barnet satt i kjørte på noe(dette var under LAV hastighet, airbagen skulle egentlig ikke aktiveres i så lav hastighet men gjorde det allikevel). Jeg hadde aldri tatt den sjansen.

Du er jo en forbrukerkverulant så jeg klarer ikke å ta deg seriøst

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.